וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: נמשכת הפשיטה על החווה המורמונית

טלי גולדשטין

8.4.2008 / 10:17

הרשויות במדינת טקסס הוציאו 400 ילדים ו-130 נשים ממתחם החווה המורמונית. זאת על רקע טענות לניצול מיני והתעללות בילדים

הרשויות בטקסס הוציאו אתמול (שני) מעל ל-400 ילדים ו-130 נשים מהמתחם השייך לכת המורמונית הפוליגמית במסגרת חקירה בגין התעללות בילדים. המשטרה, כוחות המשמר הלאומי ועובדים סוציאליים פשטו על המתחם ביום שישי לאחר שנתקבלה שיחת טלפון מנערה בת 16, שטענה כי נוצלה מינית ועברה התעללות בחווה בעיר אלדורדו. בנוסף, נבדקת הטענה כי בחווה נערכים טקסי נישואין בין גברים לנערות קטינות.

לפי דיווח רשת ה-BBC, נשים וילדות בשמלות ארוכות כששערן קלוע לצמות נראו עוזבות את החווה מרצונן החופשי. מספר לא ידוע של גברים עדיין מוחזק בחווה. המתחם, המרוחק 260 ק"מ מהעיר סן אנטוניו וגודלו 6,800 דונם, כולל יחידות דיור גדולות, מרפאה וכנסייה. לא ידוע מה המספר המדויק של אנשים שהתגוררו בו. החווה נמצאת בבעלות Fundamentalist Church of Jesus Christ of Latter Day Saints, פלג קיצוני של הכת המורמונית שנפרד ממנה לפני למעלה ממאה.

עשרת אלפים חברי הכת מאמינים כי על גבר להינשא לפחות לשלוש נשים במטרה להגיע לגן עדן. את הנשים מחנכים להיות צייתניות לגברים מאחר ורק כך יובטח מקומן בגן עדן. פוליגמיה היא בלתי חוקית בארצות הברית.

המנהיג הרוחני של הכת הוא וורן ג'פס, פוליגמיסט אדוק המרצה עונש מאסר בכלא באריזונה לאחר שכפה על ילדה בת 14 להינשא לבן דודה המבוגר יותר. רשויות טקסס מפקחות על החווה מאז שנרכשה על ידי הכת לפני חמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully