וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשעו 3 נאשמים בפרשת "הסוס הטרויאני"

החוקרים הפרטיים יצחק רט, אסף זלוטובסקי וחיים זיסמן הודו במסגרת הסדר טיעון בחדירה לחומרי מחשב ובפגיעה בפרטיות

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (חמישי), במסגרת הסדר טיעון, שלושה חוקרים פרטיים ממשרד "מודיעין אזרחי חקירות", הנאשמים בפרשת הריגול העסקי הפלילי, המכונה "הסוס הטרויאני".

השלושה הם מנכ"ל החברה יצחק רט, מנהל תחום המודיעין העסקי בחברה אסף זלוטובסקי, וחיים זיסמן - עובד בתחום הפיתוח העסקי. על פי הסדר הטיעון, הודו הנאשמים בעבירות של חדירה לחומר מחשב, פגיעה בפרטיות, האזנת סתר באמצעות מחשב והעברת נגיף מחשב.

מהסדר הטיעון עולה, כי במהלך השנים 2005-2004 עסקו השלושה בפעילות של ריגול עסקי פלילי, במסגרתה הזמינו מרות האפרתי מידע שהושג ממחשבים של חברות מסחריות. המידע הושג באמצעות החדרת תוכנת "סוס טרויאני" מתוחכמת, כאשר האפרתי היתה אמונה על החדרת הסוס הטרויאני, ואילו עובדי משרד מודיעין אזרחי ניתחו את המידע, עיבדו אותו והעבירו אותו ללקוחותיהם.

על פי הסדר הטיעון, ביקשו הצדדים מבית המשפט להטיל על אסף זלוטובסקי עונש מאסר בפועל של 19 חודשים, מאסר על תנאי, וקנס כספי בסך 120,000 שקל. על חיים זיסמן הם ביקשו להטיל עונש מאסר בפועל של 8 חודשים, מאסר על תנאי, קנס כספי בסך 60,000 שקל. ואילו על יצחק רט ביקשו הצדדים להטיל עונש מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 250,000 שקל. הפרקליטות דורשת גם לפסול לצמיתות את רישיונותיהם של השלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully