וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט שמעורר את זעם המוסלמים

"פיטנה" או "קונפליקט", הוא שמו של סרט הולנדי שהועלה באינטרנט ותוקף באופן חסר תקדים את האיסלם. "הסרט יורק בפנים של המוסלמים"

סרט הולנדי חדש המבקר באופן חריף את האיסלם, הוקרן באתרי אינטרנט בריטים, זאת למרות האזהרה של ארצות הברית כי הסרט עלול להצית גל של מחאות והפגנות ברחבי העולם. הסרט ששמו "פיטנה" ואורכו כ-15 דקות, הוקרן אמש לראשונה באתר בריטי הן בשפה ההולנדית והן בשפה האנגלית והביא לשיא במספר הצפיות. משמעות שם הסרט בעברית הוא "קונפליקט". ב-CNN דווח, כי הכוונה לקונפליקט מהסוג שמתרחש בתוך משפחה או בקבוצה מסוימת.

במאי הסרט חריט ווילדרס משתייך למפלגה הקונסרבטיבית בהולנד והוא ידוע בביקורתו נגד האיסלם ובתמיכתו בפיקוח על ההגירה. הסרט פותח בתצלום הקריקטורה של הנביא מוחמד שצוירה על ידי קריקטוריסט דני ועוררה גל של מחאות בקרב מדינות ערב בשנת 2006. לאחר מכן מציג הסרט תמונות של אסון התאומים. כמו כן, נראים בסרט זירות שונות של פיגועי טרור איסלמי שהתרחשו ברחבי העולם, מנהיגים איסלמים מטיפים לאלימות ועוד.

בסוף הסרט נראות הכתוביות המסכמות: "הממשלות דורשות שנכבד את האיסלם, אבל לאיסלם אין שום כבוד אלינו" ו-"ב-1945 הנאצים הובסו. ב-1989 הקומוניזם הובס. כעת צריך להביס את האידיאולוגיה האיסלמית". "הסרט הוא ניסיון ישיר להצית אלימות של מוסלמים ומגביר את הפחד מפני האיסלם", אמר ארסלאן יפתיחאר שמממן מגזין איסלמי בארצות הברית. לדבריו, "כל אדם אחראי רואה שהסרט יורק בפניו של האיסלם ומעליב את הדת שאנו מאמינים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully