וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 הרוגים ו-119 פצועים בתאונות היום

נתיב נחמני

27.3.2008 / 19:47

בתל אביב נהרג רוכב אופנוע, שנפגע מאמבולנס של מד"א בנסיעת חירום. סמוך לכפר אדומים נהרג אדם בתאונה בה היו מעורבים אוטובוס ושני כלי רכב

שני בני אדם נהרגו היום (חמישי) בתאונות דרכים. סמוך לכפר אדומים, בין מישור אדומים לים המלח, נהרג הערב אדם אחד ואחר נפצע באורח בינוני. בתאונה היו מעורבים אוטובוס ושני כלי רכב. קודם לכן בתל אביב נהרג רוכב אופנוע בתאונה עם אמבולנס שהיה בנסיעת חירום. ממד"א נמסר, כי ב-109 תאונות הדרכים שאירעו ביממה האחרונה נפצעו 119 בני אדם, בהם פצוע אחד באורח קשה.

מתחקור התאונה בתל אביב, שבה נהרג רוכב האופנוע עולה, כי סמוך לשעה 13:15 נסעו הרוכב והאמבולנס במחלף לה-גארדיה בתל אביב. נהג האמבולנס נהג ממזרח למערב ובצומת עצמה פנה דרומה, לכיוון הירידה לכביש איילון דרום.

עוד עולה כי נהג האמבולנס נעמד בכניסה לצומת כשהוא מפעיל את אורות החירות ואת הסירנה. המכוניות שעמדו מולו נעצרו על מנת לתת לו את זכות הקדימה. אז הגיע רוכב האופנוע, עבר את אותן המכוניות ונפגע מחלקו הקדמי של האמבולנס, שכבר הספיק להיכנס לצומת.

כתוצאה מהפגיעה נפצע רוכב האופנוע באורח קשה. צוות החירום שהיה באמבולנס ירד להגיש לפצוע טיפול ראשוני ובמקביל הזעיק ניידת טיפול נמרץ. נהג האופנוע, צעיר בן 29, הובהל לבית החולים איכילוב שבתל אביב, אולם, סמוך לשעה 17:45 הוא מת מפצעיו בבית החולים.

"מד"א מצר על התאונה שארעה בנסיבות חירום, במהלך נסיעה מבצעית", אמר ירוחם מנדולה, דובר הארגון, "אנו נמתין לתוצאות החקירה של המשטרה ונשתף פעולה ככל שידרש". נהג האמבולנס עוכב לתשאול על ידי המשטרה ולבסוף רשיונו הוחזר לו.

בתאונה אחרת בבת ים, נעצר נהג מונית בן 53. בוחני התנועה שנקראו למקום הבחינו כי הנהג נמצא תחת השפעת אלכוהול. האיש סרב לבדיקת ריכוז אלכוהול בדמו ובחקירתו התברר כי היה בדרכו ליפו להסיע ילדים לרמלה. מחר הוא יובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully