וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה בשדה משה: התושבים הורשו לצאת מהבתים

שי מכלוף ודני ליבר

23.3.2008 / 22:05

המשטרה סגרה את הכניסה למושב הסמוך לקריית גת, שבו משתוללת שריפה במחסן חומרי הדברה. במרכז הארץ פרצו היום כ-10 שריפות

צוותי כיבוי קרובים להשתלט על שריפה שהשתוללה משעות הערב המוקדמות במחסן לחומרי הדברה במושב שדה משה הסמוך לקריית גת. ממכבי האש נמסר לוואלה! חדשות כי התושבים המתגוררים ביישובים הסמוכים יכולים לצאת מבתיהם לאחר שנתבקשו להסתגר בהם מחשש שהעשן מכיל חומרים המסוכנים לבריאות. במקום נמצאים כוחות משטרה, מגן דוד אדום, איכות סביבה וכבאות. אין נפגעים בשריפה.

בתוך כך, בעקבות החום הכבד ששרר ברחבי הארץ פרצו שריפות רבות. דובר שירותי הכבאות בועז רקיע אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי צוותי הכיבוי טיפלו בעשרה מוקדי שריפות בעיקר באזור השרון והמרכז, דבר חריג לאזורים אלו, במיוחד בעונה זו. בכל המקרים לא היו נפגעים. השריפות פרצו בסמוך לישובים תל מונד, פתח תקווה, גן חיים, ראש העין, אלעד והוד השרון, כשבכל המקרים הצליחו הכבאים למנוע את התפשטותן למטעים, למחסנים ולבתי הישובים.

עוד נמסר, כי בשעה זו עדיין פועלים הכבאים לכיבוי דליקות נוספות, אך כולן נמצאות תחת שליטה. בשירותי הכבאות וההצלה מציינים, כי בשל התחזיות שהקיץ הולך להיות ארוך במיוחד ויבש מאוד, נדרש הציבור לנהוג באופן ערני ולדאוג לתאם שריפות יזומות עם שירותי הכיבוי. עוד מדגישים בשירותי הכיבוי, כי על מטיילים שמתכוונים להבעיר אש לדאוג לכבות אותה לפני שהם עוזבים את המקום.

  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully