וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית נורה למוות באשדוד

דני ליבר ונתיב נחמני

22.3.2008 / 8:06

אליהו בטונשווילי, תושב אשדוד בן 48, נורה פעמיים בראשו. כונן מד”א שהיה עד לרצח סיפר כי הבחין ביורה נמלט מהמקום. טרם נעצרו חשודים

רצח באשדוד. נהג מונית נמצא אמש (שישי) במכוניתו ברחוב חנה סנש בעיר, כשהוא ללא רוח חיים. האיש, אליהו בטונשווילי בן 48 מאשדוד, נורה פעמיים בראשו. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום קבע את מותו. מהמשטרה נמסר, כי ככל הנראה מדובר ברצח על רקע פלילי.

בערך בשעה 23:30 דיווחו אזרחים המתגוררים בקרבת מקום על הארוע. כונן של מד"א המתגורר בסמוך הזעיק את המשטרה ואת צוותי ההצלה. לדבריו, הוא הבחין באדם שירה בנהג המונית ונמלט מהמקום. במהלך הלילה הציבה המשטרה מחסומים באזור, אולם טרם נעצרו חשודים במעשה.

לפני שבועיים, הוגש כתב אישום בגין חבלה בכוונה מחמירה ושוד בנסיבות מחמירות לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, נגד שני הצעירים שתקפו את נהג המונית יעקב מזרחי, בן 72 מרחובות, לפני כחודש וחצי.

על פי כתב האישום, אופיר פינקו, בן 21, וגרא מורוסיץ, בן 19, שניהם מרחובות, קשרו קשר לשדוד את מזרחי. השניים הזמינו את מזרחי על מנת שיסיע אותם מרחובות לקיבוץ פלמחים וכשהגיעו לאזור צומת עין הקורא, התנפלו על מזרחי, חנקו אותו והכריחו אותו לעצור. לאחר מכן הם ניסו לשדוד מהנהג את כספו באיומי מברג ולאחר שזה נאבק בהם, הם דקרו אותו בעינו ופצעו אותו קשה. מזרחי הצליח לצאת מהמונית, בעוד הנאשמים נמלטו מהמקום עם הרכב, והותירו אותו פצוע בכביש פלמחים.

פרסום ראשון: 00:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully