וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דורון וערן היו גאים להיות לוחמים"

יהושע בריינר ופנחס וולף

2.3.2008 / 0:00

היום יובאו למנוחות סמ"ר דורון אסולין בן 20 מב"ש וסמ"ר ערן דן-גור בן 20 מירושלים, שנהרגו בפעולה בעזה. "ערן התעקש להיות לוחם"

דובר צה"ל

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: ענת ברק)

סמ"ר דורון אסולין, בן 20 מבאר שבע, וסמל ערן דן-גור, בן 20 מירושלים, נהרגו אתמול (שבת) ברצועת עזה. שני הלוחמים מחטיבת "גבעתי" פעלו במסגרת מהלך קרקעי שמבצע צה"ל מאז שעות הלילה במרחבי שיגור הרקטות בצפון רצועה עזה, באזור ג'בליה וסג'עיה. שני חיילי צה"ל נוספים נפצעו באורח בינוני ועוד ארבעה נפצעו קל. הפצועים פונו לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. הודעות נמסרו למשפחותיהם.

בביתו של ערן דן-גור בירושלים נאספו קרובי משפחה וחברים. דודו, אריה דן-גור, סיפר כי ערן סיים בגרות במגמת מחשבים בציון גבוה."הוא היה מבריק, תלמיד מחונן והיה ידוע עליו שיגיע לגדולות". למרות התנגדות המשפחה התעקש ערן להיות ביחידה קרבית. "הצבא רצה להעביר אותו לתחום ההדרכה אך הוא התעקש להיות לוחם".

לדברי דודו, "ערן היה ילד יפה תואר מוקף בחברים, רובם לוחמים, אנשים אידיאליסטים. הייתה לו חברה שמילאה את חייו בשנה האחרונה יחד עם הצבא. הוא היה בחור עם לב זהב. יש כאלו שאומרים שאולי לא צריך לסכן את החיים בשביל המדינה אבל אני רואה זאת אחרת. אני רואה אותו כגיבור. הוריו טיפחו אותו וראינו את התוצאות". ערן הותיר אחריו הורים ושני אחים בני 16 ו-14.

הלוויתו תתקיים היום ב-12:00 בהר הרצל בירושלים.

"להודעה כזו אף אחד לא יכול לצפות"

בביתו של דורון אסולין בבאר שבע שרר אבל כבד. "רק אתמול בחצות דיברתי איתו, והוא אמר לי שהם עומדים להיכנס פנימה", סיפר אביו של דורון, מאיר אסולין. "הוא אמר לי בלי שמץ של היסוס ש'חייבים להיכנס בהם' ושאסור לתת למצב הזה להמשך. אני אמרתי לו שישמור על עצמו".

"הוא היה ילד יפה, חבר טוב, חייל טוב. הוא היה פייטר וחייל גאה, שאהב מאוד את גבעתי", ספד האב השכול. "למרות שידעתי שהוא נמצא בעזה, להודעה כזו אף אחד לא יכול לצפות", אמר. דורון היה הבן הבכור במשפחה, והותיר אחריו הורים ושלוש אחיות.

דורון יובא למנוחות בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully