וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני מכריז עליכם קוף וקופה

אלפי הודים חגגו את חתונתם של שני קופים מקומיים. "זוהי הפעם הראשונה שערכתי טקס נישואין בין שתי חיות", התוודה כוהן הדת

כ-3,000 כפריים חגגו בסוף השבוע את טקס הנישואין ההינדי של שני קופים שנערך בכפר גאנטסוורה שבמדינת אוריסה, דיווחה רשת BCC. ג'ומורי, הכלה המאושרת לבשה סארי אדום באורך חמישה מטרים והמתינה לחתן, קוף בן שלוש בשם "מנו", שהובל על ידי תהלוכה של מאות צופים משועשעים, למקדש. האורחים סעדו ליבם באורז, עדשים, ירקות, דגים וממתקים.

קופים נחשבים לדמויות קדושות במיתולוגיה ההינדית. עם זאת, בעליהם של שני הקופים, אמרו כי הם אוהבים אותם כחיות מחמד. את החתונה ליוו כוהני דת שזימרו תפילות. "זו היתה חווייה יחודית. זוהי הפעם הראשונה שערכתי טקס נישואין בין שתי חיות. אך מילאתי את כל הטקסים כפי שאני עושה בחתונות של בני אנוש", אמר כוהן הדת דייטרי דאש.

אורחי החתונה המטירו על ראשי הקופים שלל מתנות, לרבות שרשרת זהב לכלה, אותה תרם איש עסקים מקומי. "אני מרגישה כאילו בתי נישאת", אמרה ממינה, בעליה של הקופה ג'ומני שנמצאה במקדש מקומי. מנו הקוף נמצא במטע מנגו בכפר סמוך על ידי זוג שגידל אותו כחיית מחמד שלהם.

עתה לאחר ששני הקופים נישאו, הם שוחררו מהשלשלאות בהן כבלו אותם בעליהם. "זוהי דרך נחמדה לשחרר את הקופים מהשבי", אמר אחד הכפריים המקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully