וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערמות שלג: החרמון התמלא במטיילים

שולמית אביצור

2.2.2008 / 15:57

עשרות אלפי מטיילים פקדו את אתרי הצפון. אתר החרמון נסגר לאחר שהתמלא עד אפס מקום. התחממות הדרגתית בשאר אזורי הארץ

השלג הרב שהצטבר ברמת הגולן בשילוב עם מזג האוויר הנוח, הוציא עשרות אלפי אנשים מבתיהם, שהגיעו מכל חלקי הארץ לטייל בעיקר בחלקה הצפוני של הארץ.

מנהל אתר החרמון מנחם ברוך מסר לוואלה! חדשות כי מעל ל-8,000 אנשים ביקרו באתר, מתוכם כ-3,000 גולשי סקי. הוא סיפר כי בשלב מסוים האתר נסגר לכניסת מבקרים חדשים מאחר שמגרשי החניה התמלאו כלי רכב ולא היה מקום למכוניות נוספות. לאחר כשעתיים, בסביבות השעה 14:00 נפתח האתר שוב. "יש שלג מצוין לסקי", הודיע ברוך. "אנחנו מקווים שיגיעו גולשים גם באמצע שבוע. מזג האוויר צפוי להיות מצוין, וכולם מוזמנים".

צ'יקו ויפעת מתל אביב ניצלו את סוף השבוע המושלג לטיול בנמרוד שליד החרמון. "הכל היה לבן ומדהים, הרגשנו כאילו אנחנו בחו"ל", סיפרו. "בלילה היה קר, אבל היום היה ממש נעים לצאת ולטייל. המון אנשים מטיילים פה בחוץ ומשחקים בשלג".

גם בשאר אזורי הארץ, עם התחממות הדרגתית, מזג האוויר היה נוח לטיולים. עם זאת, עדיין קיים חשש לקרה בלילה במקומות המועדים. בטבריה ובבאר שבע הגיעה הטמפרטורה ל-17 מעלות וצפויה להגיע ל-2 מעלות בלילה. 17 מעלות נמדדו גם בחיפה, ובלילה יגיעו ל-5 מעלות. באשדוד הגיעה הטמפרטורה ל-16 מעלות, ותגיע ל-6 בלילה. בירושלים עדיין קר. 10 מעלות נמדדו היום בבירה, וצפויים לרדת ל-6 בלילה.

  • עוד באותו נושא:
  • שלג
  • חרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully