וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורמה מחכה לרמבו

2.2.2008 / 6:42

בסרט החדש בסידרה, נלחם רמבו בכוחות החונטה בבורמה. הסרט נאסר להפצה במדינה, אך עותקים פיראטים עוררו התלהבות ברבים

כוחות הביטחון של בורמה הזהירו את מוכרי הדי.וי.די בינגון מפני מכירה של הסרט רמבו 4, שבו ג'ון רמבו גיבור מלחמת וייטנאם יוצא ליערות העד של בורמה כדי להילחם בכוחות החונטה הצבאית.

אולם, למרות האיסור, עותקים פיראטים של הסרט החדש נפוצים ברחובות הבירה, והנושא הפך לשיחת היום בקרב מתנגדי המשטר הרודני במדינה. "אנשים משתגעים מהציטוט בסרט 'לחיות בשביל כלום, למות בשביל משהו" אמר אחד התושבים, כשהוא מתייחס למוטו של הסרט, שיוצא לאקרנים השבוע בארצות הברית.

למרות שהסרט זכה לביקורת פושרות יותר, הוא צפוי לעורר התלהבות רבה בבורמה, שם מתנגדי המשטר מקווים שהוא יוכל לסייע בדירבון ההתנגדות לחונטה הצבאית השולטת במדינה. "הסרט יוכל ליצור בקרב האנשים בבורמה רצון להזמין כוחות אמריקאים להציל אותם מהחונטה", כך לדברי אחד מתושבי ינגון.

בסרט, ג'ון רמבו, שדמותו מגולמת על ידי סילבסטר סטלון, חוזר מפרישה בבנקוק כדי להציל קבוצה של מיסיונרים נוצרים שנלקחו בשבי בידי חמושים בג'ונגלים במזרח בורמה. כמו בסרטי רמבו הקודמים, הסרט דל בעלילה ועשיר בסצינות מדממות. "רמבו, הוא אולי אכזרי, אבל לא ניתן להשוות את האכזריות שלו לזו של החונטה הצבאית", כך לדברי סטודנט מבורמה שלומד בתאילנד וביקש לשמור על אנונימיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully