וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי אבוטבול נשלח לכלא לשנה וחצי

נתיב נחמני

9.1.2008 / 12:20

ביהמ"ש הרשיע את ראש ארגון הפשע מנתניה בסיוע לרכישת נשק. איים על השופטת: "אם טעיתי אני אשלם, אם היא טעתה היא תשלם"

אסי אבוטבול יכול להפסיק לחייך: בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום על העבריין וראש ארגון הפשע מנתניה שנה וחצי מאסר בפועל. אבוטבול הואשם בעבירה של סיוע לרכישת נשק, כאשר הוא וחברי כנופייתו ניסו להשיג לאלי "הקוסם" נעים תת מקלע, תחמושת ומשתיקים.

הסיפור התחיל באפריל 2006 כשיהודה אריש ו"הקוסם" קנו עוזי, מחסנית טעונה בכדורים ומתאמים למשתיקי קול בעסקה שהתגבשה בין תשעה עבריינים, ככל הנראה במטרה לחסל את יריביהם מירושלים, ראשי ארגון פשע האחים מלכה. אבוטבול היה אחד ממתאמי העסקה ואף נזף באנשיו שיזרזו את המסירה. לפני כחודש הורשע אבוטבול כי פעל יחד עם ערן אלמוג ואליהו אריש להשגת הנשק. בכתב האישום המקורי הוא הואשם בסחר בנשק שלא כדין וקשירת קשר לפשע, אך לבסוף הורשע רק בסיוע לרכישת נשק. "הקוסם" הורשע ברכישת נשק שלא כדין וקשירת קשר לפשע.

לאחר שנים שבמשטרה מנסים להרשיע את אבוטבול, הם הצליחו לבסוף להביאו לדין ולהכניסו אל מאחורי הסורגים. למרות שהמשפט נגדו נמשך זמן רב, אבוטבול כהרגלו לא הוריד לרגע את החיוך מפניו ואף הרשה לעצמו לאיים על השופטת בפני המצלמות. "אם טעיתי אני אשלם, אם היא טעתה היא תשלם", אמר בהתייחסו לשופטת חנה בן עמי, השופטת במשפטו.

היום הוכיחה בן עמי לאבוטבול כי הוא זה שטעה והוא גם יהיה זה שישלם וגזרה עליו 18 חודשי מאסר בפועל ו-14 חודשי מאסר על תנאי. על אלי נעים נגזרו שלוש שנות מאסר בפועל וארבעה חודשים ובנוסף הופעל נגדו מאסר על תנאי למשך שנה שליווה אותו מהרשעה קודמת בגין סחר בסמים, כך שבסך הכל ירצה ארבע שנים וארבעה חודשים במאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully