וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתח והג'יהאד נטלו אחריות לפיגוע הירי

שרון נובק

28.12.2007 / 20:00

שני חיילי צה"ל אחיקם עמיחי ודוד רובין נהרגו לאחר שנורו מרכב חולף, כשטיילו באזור חברון בעת חופשתם. לפני שנהרגו הספיקו להשיב אש ולהרוג שניים מהיורים

שני חיילי צה"ל בחופשה נהרגו היום (שישי) בפיגוע ירי סמוך לנחל תלם, שממערב לחברון. אחיקם עמיחי, בן 20, ודוד רובין, בן 21, שניהם תושבי קריית ארבע, נורו מרכב חולף, כשטיילו באזור עם צעירה נוספת. המטיילים, שהיו חמושים, הצליחו להשיב אש לעבר היורים בטרם נפגעו.

הפלסטינים דיווחו, כי אחד היורים נהרג במקום ויורה נוסף נפצע קשה ומת בדרך לבית החולים. כוחות הביטחון מעריכים כי שני מחבלים נוספים שהיו מעורבים בפיגוע, נפצעו באורח קל, ונמלטו מהאזור. ארגון הג'יהאד האיסלמי וגדודי חללי אל-אקצא, הזרוע הצבאית של פתח נטלו על עצמם את האחריות לפיגוע.

עוד מדווחים הפלסטינים, כי כוחות צה"ל פרצו לבית החולים "אל-אהאלי" שבחברון בחיפוש אחר אחד ממבצעי הפיגוע אחר הצהריים בחברון, שאמור להיות מאושפז במצב קשה. לפי עדי ראייה, הכוחות סורקים את בית החולים ובודקים את תעודות הזהות של כל החולים על מנת לאתר את מבצע הפיגוע.

דובר אזור ירושלים במגן דוד אדום סיפר לוואלה! חדשות, כי הצעירה שטיילה עם ההרוגים, נמלטה מזירת הירי והסתתרה באזור. היא התקשרה למד"א, והצליחה לכוון את כוחות ההצלה למקום הירי. שהגיע רופא מד"א למקום הוא נאלץ לקבוע את מותם של השניים. הצעירה לקתה בחרדה וטופלה במקום.

בתחילה סברו כוחות הביטחון וההצלה, כי הירי באזור קשור לירי שבוצע ביישוב פלסטיני סמוך על רקע סכסוך בין חמולות, בו נפצע פלסטיני באורח קשה. אולם אין קשר בין שני מקרי הירי.

עדכון ראשון: 13:11 עדכון אחרון: 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully