וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר נעצר

11.12.2007 / 11:14

הותר לפרסום כי הכדורגלן והפרשן נעצר שלשום בחשד להעלמת מס במאות אלפי שקלים. הוא שוחרר בערבות של 1.3 מיליון שקלים

איציק זוהר, מהבולטים בשחקני הכדורגל בישראל, נעצר ביום ראשון בחשד להעלמת מס במאות אלפי שקלים. "מעריב" דיווח אתמול, כי המעצר בוצע בתום חקירה סמויה שניהלו בשבועות האחרונים חוקרי מס הכנסה תל אביב. על פי החשד, זוהר העלים מיסים בשיטתיות בשנים 1998 עד 2002, גם בזמן שהיה שחקן בליגת העל.

זוהר שוחרר ביום המעצר בתום חקירה, תמורת ערבות של 1.3 מיליון שקלים. בנוסף, הוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ לחצי השנה הקרובה. בדיון שנערך בבית המשפט טען סנגורו עו"ד רון רוטשילד, כי "איננו מודים במיוחס, אולם בשלב זה איננו כופרים בראיות". רוטשילד טען כי פרסום שמו של זוהר עלול לפגוע בפרנסתו מהקמפיינים בהם הוא לוקח חלק, אולם השופט הסכים לאסור את פרסום שמו רק עד לשעה 11:30 היום, כדי לאפשר לעורך הדין לערער לבית המשפט המחוזי.

עורך דינו של זוהר אמר הבוקר בתגובה: "מדובר בפרשה של מספר שבועות שאליה שורבב שמו של איציק זוהר, והוא נדרש לתת עדויות מספר פעמים בשבועות האחרונים. איציק שיתף פעולה וסייע לחוקריו. ביום ראשון, לאחר מספר שעות חקירה, התקבלה החלטה במשרדי רשות המיסים לשחרר את איציק בתנאים מגבילים. על אף בקשתו של איציק ובא כוחו לשחרר אותו להיחקר במשרדי הרשות, ביקשו אנשי הרשות להפיק את אפקט ההרתעה בפרסום, והוא הובא בפני שופט ביום א' האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully