וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעש אדמה הורגש בכל רחבי הארץ

20.11.2007 / 11:37

הרעידה, בעוצמה של 4.2 בסולם ריכטר גרמה לנזק אך לא לנפגעים. המוקד היה בצפון ים המלח, אך היא הורגשה מחיפה ועד הגדה. הרגשתם? דווחו לנו, גם בווידאו

רעידת אדמה הורגשה הבוקר (שלישי) בחלקים נרחבים בארץ. מוקד הרעידה, בעוצמה 4.2 בסולם ריכטר, היה בצפון ים המלח. לא היו נפגעים כתוצאה מהרעידה אך נגרם נזק למבנים. הרעידה הורגשה בעיקר באזור מגילות שליד ים המלח, אך דיווחים על הרעידה הגיעו גם מחיפה ואף בגדה המערבית.

מהמכון הגיאופיסי הלאומי נמסר כי נמדדו שתי רעידות אדמה מאותו מוקד, רעידה מקדימה בשעה 11:17 בעוצמה 3 בסולם ריכטר, והרעידה העיקרית, 2 דקות מאוחר יותר, שהגיעה לעוצמה של 4.2 בסולם ריכטר.

מהמשטרה נמסר, כי לא דווח לתחנות ברחבי הארץ כל מידע על נפגעים או נזק כתוצאה מרעש האדמה. ניידות משטרה וכוחות ההצלה מסיירות באזור במטרה לאתר נפגעים או נזקים.

גם חובש מד"א יאיר יצחקי, המתגורר באזור מגילות, סיפר לוואלה! חדשות כי הרגיש שתי רעידות אדמה. "ברעידה הראשונה לא הייתי בטוח מה קורה, אבל אחרי כמה שניות הגיעה הרעידה הגדולה". לדבריו, רעש האדמה נמשך חמש עד שש שניות. "אני גר בקרוואן, והוא רעד כולו, אבל כלום לא נפל, ואני מקווה שבזה כל הסיפור הסתיים".

הרגשתם את הרעידה? דווחו לנו היכן, גם בווידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully