וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין צווי מניעה - שביתת המורים נמשכת

עידן דורנר

7.11.2007 / 7:35

בית הדין לעבודה החליט לדחות את בקשת משרד החינוך. עם זאת, הדיינים הורו לצדדים להפגש ולהאיץ את המשא ומתן

בית הדין הארצי לעבודה דחה אמש (שלישי) את בקשת משרדי החינוך והאוצר להוציא צווי מניעה לחלק מהמורים השובתים. משמעות הפסיקה היא ששביתת המורים נמשכת ותיכנס היום ליומה ה-26. עם זאת, הדיינים הורו לצדדים להאיץ את המשא ומתן. הצדדים התחייבו לדווח לבית הדין על התקדמות המגעים.

עם סיום הדיון בבית הדין יצא יו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז למורים המפגינים מחוץ לאולם ודיווח להם בהתרגשות: "אין צווי מניעה, השביתה נמשכת. אנחנו התחייבנו לנהל משא ומתן מדי יום ולדווח לבית המשפט כיצד הוא מתקדם, במהלך המשא ומתן השביתה תימשך כרגיל. אין צווים – המאבק נמשך".

הבוקר ייפגשו ארז, מנהלת משרד החינוך שלומית עמיחי והממונה על השכר באוצר אלי כהן. הם אמורים לגבש את המתווה להמשך המשא ומתן. אחר הצהריים אמורים הצדדים לדווח לבית הדין על התקדמות הדיונים.

200 מורים הפגינו מחוץ לביה"ד

משרד האוצר ביקש אתמול מנשיא בית הדין סטיב אדלר לשמש מתווך בסכסוך. אדלר עצמו, פסק בעניין צווי המניעה. מחוץ לבית הדין הפגינו כ-200 מורים ותלמידים. שלושה מהמפגינים נעצרו לאחר שניסו לחסום את הכביש.

קודם לכן דווח כי מסתמנת פשרה בין ארגון המורים העל יסודיים למשרד החינוך. על פי ההסכם המתגבש, יקבלו המורים תוספת של 26% לשכרם, כששליש מהתוספת אמורה להינתן לאלתר. כמו כן הוסכם כי שכר המורים יגדל בשלוש השנים הקרובות בחמישה אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully