וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל מנהלת מגעים עם חמאס"

ניר יהב וספי קרופסקי

25.10.2007 / 15:23

יו"ר הרשות הפלסטינית אמר כי חמאס וישראל נפגשו במעבר ארז ובמקומות אחרים במטרה להסיר את המצור. ישראל מכחישה

"ישראל מנהלת מגעים עם חמאס". כך אמר יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן לרשת הטלוויזיה "אל-ערבייה". לדבריו, חמאס מנהלת מגעים עם ישראל במטרה לסיים את המצור מעל עזה ולהקל על כניסת אנשים וסחורות לרצועה. במשרד ראש הממשלה הכחישו בתוקף ומסרו כי "לא היו שום שיחות עם חמאס".

"נערכו פגישות בין ישראל לחמאס במעבר ארז", אמר אבו מאזן לאחר פגישתו בעמאן עם עבדאללה מלך ירדן. "בנוסף לכך, מתקיימות גם פגישות במקומות אחרים". אבו מאזן לא הוסיף פרטים נוספים בנושא.

דובר משרד מתאם הפעולות בשטחים אמר בתגובה לסוכנות הידיעות רויטרס כי הדיווח אינו נכון. "לא נערכות שום פגישות בינינו לבין חמאס. אנו נוקטים במדיניות קשיחה שבמסגרתה אנו נמנעים מקיום כל קשר עם חמאס". לדבריו, הפגישה האחרונה שנערכה במחסום ארז הייתה עם אנשי עסקים פלסטינים שאינם קשורים כלל לחמאס. "אין ברשותנו מידע מודיעיני על כל אדם. כאשר אנו מגלים שמישהו קשור לחמאס אנחנו מנתקים מגע".

שר הביטחון אהוד ברק אישר היום (חמישי), במסגרת הערכת המצב השבועית, את המלצת מערכת הביטחון בנושא ההגבלות השלטוניות על רצועת עזה. במסגרת הערכת המצב הביע ברק הערכה רבה לפעילות צה"ל ושירותי הביטחון. במהלך הערכת המצב אמר ברק כי "בעזה ובגדה מתנהלת לחימה יומיומית רצופה העומדת בשורש יכולתנו לקיים ברוב חלקי המדינה חיים סבירים. עם זאת יש לדעת שלעתים יש ויהיו הצלחות גם בצד השני. יש להמשיך להיאבק על צמצומם".

באחרונה הכריזה ישראל על עזה כיישות עוינת וסרבה בהתמדה לנהל מגעים עם חמאס. ישראל סגרה את המעברים המובילים לעזה וממנה והיא אינה מתירה מעבר של אנשים וסחורות, פרט למקרים הומניטריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully