וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שנת הלימודים לא תיפתח בעל-יסודיים"

20.8.2007 / 20:22

באגרת רשמית שהפיץ יו"ר ארגון המורים רן ארז, הוא מודיע כי עקב פיצוץ המו"מ עם נציגי משרדי האוצר והחינוך, הלימודים לא יתחילו ב-2 בספטמבר

"לא ניתן שמשרד האוצר ימשיך לזלזל במורים ובמורות ונמשיך להיאבק בכל כוחנו לשיפור שכרנו ומעמדנו. לפיכך, אנו מודיעים בזאת כי שנת הלימודים תשס"ח לא תיפתח ב–2 בספטמבר בכל החינוך העל יסודי, בכל הארץ", כך מסכם יו"ר ארגון המורים רן ארז את האגרת הרשמית שהפיץ, בה הוא מנמק את החלטתו.

באגרת אומר ארז, כי למרות ישיבות משא ומתן רבות, מתעלם משרד האוצר כמעט לחלוטין מכל הדרישות שהציב הארגון וכחלק זה, העלאת שכרם של המורים ושיפור תנאי עבודתם. ארז טוען כי הצעות האוצר הן הצעות מבזות אשר טוב היה לו לא הועלו כלל.

"המצב בו אנו מצויים כיום, אינו שונה בהרבה מהמצב בו היינו בראשית הדרך... למרות אין ספור ישיבות, משרד האוצר מתעלם, כמעט לחלוטין מכל הדרישות שהצבנו, בכללן כאלה הקשורות גם לשכר, גם לתנאי עבודתם של מורים ואף דרישות אשר אינן
כרוכות, בהכרח, בהוצאות תקציביות משמעותיות", דברי ארז באגרת.

בנוסף טוען ארז, כי במהלך המו"מ, "משרד האוצר העלה הצעות מבזות, אשר טוב היה לו לא הועלו כלל - הם הסכימו לשלם עבור עבודות שעד כה נעשו בהתנדבות רק כמחצית (!!!) מערך השעה של מורה".

ארגון המורים דורש זה זמן רב שיפור בתנאי ההעסקה והשכר של חבריו. בין היתר, מבקשים המורים להכפיל את שכרם, גם אם בהדרגה; קבלת רצף זכויות פנסיה; תגמול מורים בגין כל עבודתם; צמצום מספר התלמידים בכיתות והחזרת שעות לימוד שקוצצו למערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully