וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה נגד טום קרוז

שי אילן

26.6.2007 / 19:35

קרוז אמור לככב בסרט על מזימה לרצוח את היטלר והוא גם אחד ממפיקיו. בגלל היותו חבר בכת הסיינטולוגיה, גרמניה מונעת את הצילומים

ממשלת גרמניה אסרה על מפיקי הסרט החדש בו מככב טום קרוז לצלם בבסיסים צבאיים גרמניים. זאת בגלל השתייכותו של קרוז לכת הסיינטולוגיה. לדברי משרד הגרמני, הסיינטולוגים מתחזים לדת כדי להרוויח כסף. סוג זה של פעילות פסול בעיני השלטונות הגרמנים. בנוסף, גרמניה סבורה שפעולות הסיינטולוגים מכוונות נגד הסדר הדמוקרטי במדינה.

הסרט המתוכנן עוסק בדמותו של הקולונל קלאוס פון שטאופנברג שניסה להתנקש בחייו של היטלר. שטאופנגרג, איש צבא ובעל תואר אצולה התנגד לרצח העם שערכו הגרמנים ביהודים והגניב ב-20 ביולי 1944 מזוודת נפץ למפקדתו של היטלר, אבל הצליח לפצוע אותו בלבד. ממשרד ההגנה הגרמני נמסר שהם מעוניינים דווקא בתיעוד רציני ואותנטי של מאורעות אותו יום ושל דמותו של שטאופנרג, אבל נראה שאינם סומכים על קרוז, שהוא גם אחד ממפיקי הסרט.

משפחתו של פון שטאופנברג גם היא מסתייגת מן הרעיון שקרוז יגלם את דמות אבי המשפחה, שנתפס אחרי ניסיון ההתנקשות והוצא להורג. בנו של פון שטאופנברג, בן 72 כיום אמר לכתבים: "הרעיון שסיינטולוג מושבע יגלם את אבי מטריד. קיוויתי זמן רב שהרעיון הוא רק תכסיס פרסומי של טום קרוז". מפיקי הסרט מסרו שדמותו של פון שטאופנברג תגולם על ידי קרוז כ"אדם הרואי ובעל עקרונות". פולה וגנר, מפיקה שותפה בסרט הוסיפה כי לאמונותיו של קרוז אין כל קשר לתוכן הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully