וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה במעשנים - עכשיו באינטרנט

דוריה למפל

18.6.2007 / 19:43

מעשנים פאסיביים ושונאים את זה? האתר "אוויר נקי" יסביר לכם איך להגיש תביעה נגד מקומות ציבוריים שמפרים את חוק איסור העישון

הלא-מעשנים לא מתכוונים לוותר על זכותם שלא לשאוף עשן סיגריות כמעט בכל פעם שהם יוצאים למסעדה או בר. לפני כמה ימים עלה אתר בשם "אוויר נקי", שמטרתו העיקרית היא להסביר כיצד להגיש תביעה נגד מקומות שלא מילאו את חוק איסור העישון במקומות ציבוריים.

הדס סלע, דוברת הארגון, אמרה בשיחה עם וואלה! חדשות: "מדובר בהליך מאד פשוט וזול. אני בעצמי זכיתי בתביעה מול אגאדיר על כך שנחשפתי לעשן סיגריות במשך שבע דקות. הגשתי תביעה, כעבור שלושה חודשים נקראתי לדיון של 10 דקות וכעבור חודש קיבלתי את צ'ק הפיצוי".

למרות שהאתר באויר רק מספר ימים, סלע מספר שבפורום נרשם עניין רב ותגובות מחזקות וחיוביות. יוזמי האתר לא מוכנים להתפשר על שום פיתרון פחות "אטום" מחדר נפרד לחלוטין למעשנים, בהתאם לדרישת החוק. "אין דבר כזה 'מותר לעשן על הבר', אם הבר לא נפרד לחלוטין משאר המקום המוקצה לישיבה".

"העיניים צורבות, הבגדים מסריחים, הריח בלתי נסבל והסיכויים שלי לחלות בסרטן עולים בגלל הרגל רע של אנשים אחרים. גם הכנסת הבינה שזה לא עולה על הדעת, אבל החוק לא נאכף", אומרת סלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully