וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינוזאורים בתיבת נוח? בארה"ב זה אפשרי

26.5.2007 / 21:43

אגודה נוצרית הקימה מוזיאון שמתאר את ספר בראשית כאמת מוחלטת. בין השאר, הם טוענים שהדינוזאורים חיו לצד בני האדם

מוזיאון חדש בקנטקי סופג ביקורת חריפה מצד אנשי מדע בארה"ב, מפני שהוא מציג את סיפורי התנ"ך כאמת מדעית. התצוגות ב"מוזיאון הבריאה", שנפתח היום לקהל הרחב, מתאר בצורה מדוייקת את ספר בראשית. בין השאר רואים כיצד הגרנד קניון נוצר תוך כמה ימים אחרי המבול התנ"כי. במוזיאון טוענים עוד שהדינוזאורים חיו לצידם של בני האדם ואף עלו ל[[תיבת נוח]].

נוצרים אדוקים מברכים על הקמתו של המוזיאון, ואומרים כי סוף סוף יש מוזיאון שמייצג את עמדותיהם. "נתנו כאן לאנשים הזדמנות לקבל מידע שעדיין אינו זמין, ולאתגר אותם לאמונה אמיתית בהיסטוריה של התנ"ך", אמר קן האם, נשיא האגודה "תשובות בבראשית", שייסדה את המוזיאון בעלות של 27 מיליון דולר.

מדענים וחילונים הודיעו שיציבו מחאה בעת פתיחתו הרשמית של המוזיאון ביום שני. הם טוענים כי ילדים שיבקרו במוזיאון יהיו מבולבלים כשילמדו בבית הספר שכדור הארץ בן 14 מיליארד שנה ולא 6,000, כפי שטוענים שם.

"מורים לא רוצים שהתלמידים יכנסו לכיתה ויגידו, גברת בראון, הלכתי למוזיאון יוקרתי ואמרו שם שאת מלמדת שקר", אמר ד"ר אוגני סקוט, מנהל המרכז הלאומי לחינוך מדעי.

סקר שנערך בשנה שעברה העלה שכמעט מחצית מהאמריקאים מאמינים שבני האדם לא התפתחו מהקוף, אלא נוצרו על ידי האל. שלושה מכל מועמדים רפובליקנים לנשיאות אמרו בעימות שנערך בעבר כי הם לא מאמינים בתורת האבולוציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully