וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים מציעים הפסקת אש בעזה

יוני מנדל

26.5.2007 / 5:13

שני הרוגים וששה פצועים בתקיפות חיל האוויר במהלך הלילה. צה"ל תקף יעדים ברצועה, ובהם מבנה המשמש את מאבטחיו של הניה

נציגי הפלגים הפלסטינים שנועדו הלילה בעזה, קוראים לישראל לאמץ תוך 48 שעות את הצעתם להפסקת אש הדדית. לדברי גורם פלסטיני רשמי, אם ישראל תעצור ביומיים הקרובים את פעולתה בעזה ישקלו הפלגים בחיוב את הפסקת ירי הקסאם. מישראל לא נתקבלה כל תגובה להצעה הזו.

חיל האוויר המשיך במהלך הלילה לתקוף יעדים של חמאס ברצועת עזה. שני אנשי חמאס נהרגו אמש כשחיל האוויר ירה טיל לעבר מכוניתם, בעת שנסעו בשכונת שוג'אעיה במזרח עזה. הפלסטינים דיווחו כי לפחות ארבעה בני אדם נוספים נפצעו בתקיפה. סוכנות הידיעות הפלסטינית דיווחה כי ברכב היו שלושה פעילים בזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל קסאם, המשתייכים לחוליית שיגור הקסאמים של הארגון.

בהמשך הלילה, בין חצות לשעה שתיים לפנות בוקר, ביצע חיל האוויר שלוש תקיפות אוויריות ברצועת עזה. מטוסים ומסוקים הפציצו שני מבנים במחנה הפליטים שאטי, ומבנה נוסף בלב העיר עזה. מקורות פלסטינים דיווחו כי אחד מהמבנים שהופצצו במחנה הפליטים שאטי, משמש את מאבטחיו של ראש הממשלה הפלסטיני איסמעיל הניה. מצה"ל נמסר כי מדובר בתקיפה נגד פעילי טרור של חמאס, שאינה קשורה לראש הממשלה הפלסטיני.

מוקדם יותר אתמול שלושה בני אדם נפצעו קל ועשרה לקו בחרדה מפגיעת רקטת קאסם בחצר בית בשדרות. רקטה נוספת פגעה במפעל באזור העיר, נזק נגרם לרכוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully