וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: שביתה בתיכונים, מבחנים כרגיל

17.4.2007 / 11:18

בית הדין לעבודה הוציא הלילה צו מניעה נגד פגיעה בבגרויות ובמתכונות, אך אישר להמשיך בהשבתת התיכונים

בית הדין הארצי לעבודה הוציא הלילה צו מניעה נגד כל פגיעה בבחינות המתכונת והבגרות, אך סירב לדרישת המדינה למנוע את שביתת ארגון המורים העל יסודיים. בגלי צה"ל דווח כי הבחינות המתוכננות היום יתקיימו כסדרן וכך גם שיעורי תגבור לבגרויות, גם אם נדרשת לכך הגעתם של מורי הארגון. שאר המורים בארגון העל-יסודיים ישבתו.

ארגון המורים טען אתמול בדיון כי המדינה מסרבת לנהל עימו משא ומתן, וכי ניסתה להכשיל את הדיונים במשך חודשים ארוכים. בארגון טוענים, כי משרד האוצר מבקש להביא את הסכסוך לנקודה בה יוכל לטעון שנגרמים נזקים חמורים, כביכול, המצדיקים מתן צו מניעה כללי.

בתגובה לבקשת המדינה להוציא צו מניעה זמני להפסקת השביתה, ביקש הארגון מבית הדין הארצי לעבודה לשקול את חרות השביתה. לשם תמיכה בטענות המורים, הארגון הגיש תצהיר של חבר ועדת החינוך של הכנסת, זבולון אורלב, המוכיח את "חוסר תום הלב", כלשונו, בהתנהלות משרד האוצר.

לטענת הארגון, משרד האוצר ביקש לדון בתחילה בתהליך הפיטורים הפדגוגיים של מורים, אך המורים הבהירו שיש לדון קודם לכן בדרישות המורים בנושא תנאי העסקה ושכר. המורים טוענים, שאנשי האוצר הודיעו בתגובה ש"אם כך אין על מה לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully