וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר: אם השביתה תימשך נבקש צווי מניעה

12.4.2007 / 18:54

לאחר ציון אירועי יום השואה, מתכוונים המורים להמשיך לשבות. משרד החינוך מאיים לנקוט בצעדים משפטיים לביטול השביתה

שרת החינוך יולי תמיר אמרה היום לקול ישראל כי אם ארגון המורים העל-יסודיים לא יכריז על הפסקת השביתה בשבוע הבא, משרד החינוך יפנה לבית הדין לעבודה ויבקש להוציא למורים צווי מניעה.

השביתה נמשכת היום גם באוניברסיטאות ובמכללות, בעקבות דרישת הסטודנטים לפרק את ועדת שוחט לרפורמה בהשכלה הגבוהה, ולהחזיר למוסדות ההשכלה הגבוהה תקציבים שקוצצו.

כתב "הארץ" אור קשתי מדווח:

ארגון המורים העל-יסודיים השבית גם היום את הלימודים בכיתות ז' עד י"ב בכל הארץ. לעומת זאת, משרדי האוצר והחינוך הודיעו כי יחלו היום בפגישות אינטנסיביות עם הסתדרות המורים, "המייצגת את מרבית אנשי החינוך במדינת ישראל". ביום שישי ובתחילת השבוע הבא לא ישבית ארגון המורים את הלימודים, כדי שלא לפגוע בטקסי יום השואה.

שרת החינוך, יולי תמיר, אמרה אתמול, כי "משרד החינוך היה זה שצריך לנהל את המשא ומתן עם המורים - ולא משרד האוצר... שולחים אותנו ואת ארגוני המורים לאוצר, שלא מוכן להגיד את הסכום המדויק המיועד להסכמי השכר". לדבריה, כל דיון באוצר מגיע לדרישה לפטר מורים.

התקפות הדדיות בין המורים לאוצר

ממשרד האוצר נמסר כי המו"מ עם הסתדרות המורים הגיע להישגים חשובים, אך "לצערנו, התנהלות ארגון המורים העל-יסודיים מונעת מסיבות לא רלוונטיות, ופוגעת בסיכויי חבריו ליהנות מההטבות והשינויים שיהיו נחלת חברי הסתדרות המורים". באוצר גם תקפו את יו"ר ארגון המורים, רן ארז, על התנהלותו.

"ההתנהגות של משרד האוצר לא מפתיעה", הגיב ארז לדברים, "כאשר הם לא רוצים לספק את הסחורה, הם עוברים לשיטה של 'הפרד ומשול' בינינו לבין הסתדרות המורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully