וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול ישראלי בפוריות זוכה להכרה בינ"ל

13.3.2007 / 9:48

צנתור ורידי חלל הבטן התחתונה מצליח לפתור בעיות פוריות אצל 85% מהסובלים מהבעיה. מפתח השיטה: ישראל על המפה

ד"ר יגאל גת, רופא מומחה בתחום פריון הגבר, פיתח בשנים האחרונות שיטה לפתרון בעיות הפוריות אצל גברים. מדובר בצנתור של המערכת הוורידית שנמצאת בחלל הבטן התחתונה.

כל פעולה שנעשת בתוך הגוף מייצרת פסולת. ד"ר גת מצא במחקרו כי בעיית ניקוז הפסולת של האשכים מכבידה על מערכת ייצור הזרע ופוגעת בפריון. בעיית הניקוז נגרמת מחוק מאד פשוט – חוק הגרביטציה. מאחר ששק האשכים נמצא נמוך מאד בגוף, הפסולת המיוצרת בתהליך ייצור הזרע צריכה למעשה לטפס כלפי מעלה על מנת להתנקז מהגוף. בפועל הגוף לא מצליח לנקז את הפסולת.

הצנתור המדובר מתקן את מערכת הניקוז של מפעל ייצור הזרע. הצנתור מאפשר לגוף לייצר מנגוני ניקוי וורידיים חדשים, ומאפשרים לגוף לחזור לייצור תקין של תאי זרע.

השיטה שפותחה על ידי ד"ר גת, יחד עם שותפו – הרדיולוג ד"ר מנחם גורן, מצליחה לתת מענה ל-85% מהגברים הסובלים מבעיות פוריות. לפני חודשיים הציג ד"ר גת את מחקריו האחרונים בכינוס בינלאומי שנערך בבלגיה בנושא שיטת גת גורן.

"הפיתוח החשוב ב-40 השנים האחרונות"

בכנס נקבע כי השיטה החדשה מהווה פריצת דרך דרמתית וחסרת תקדים בעולם הרפואה, וד"ר גת קיבל תואר PhD על פיתוח השיטה מטעם אוניברסיטת גנט שבבלגיה.

הפרופסור הבלגי פרנק קומהר, אחד המומחים בעלי השם בתחום הפוריות, אמר באותו כי שיטת גת-גורן הישראלית היא "הפיתוח החשוב ביותר ב-40 השנים האחרונות בתחום פוריות הגבר בעולם".

ד"ר גת אמר בתגובה כי הוא שמח שישראל סומנה עכשיו כאחת המדינות המובילות בתחום הפוריות בכלל ובנושא פריון הגבר בפרט. "אני ושותפי ד"ר גורן שמחים שתרמנו לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully