וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 הרוגים בתאונה מחרידה בצומת גינתון

8.3.2007 / 16:13

הנהג שגרם לתאונה היה שיכור, לא ציית לרמזור אדום והתנגש ברכב אחר. בסלולרי שהיה ברכבו נמצא sms בו נכתב "אני מתודלק"

מחקירת משטרה ראשונית של התאונה בצומת גינתון עולה, כי הנהג החשוד בגרימת התאונה ולמותם של שישה בני אדם היה שיכור ועבר באור אדום. כך דווח בקול ישראל. ארבעה מההרוגים הובאו אחר הצהריים למנוחות בבית העלמין באשקלון.

בסביבות השעה 1:30 לפנות בוקר התנגש נהג מכונית מאזדה, שלא ציית לרמזור אדום, במכונית פרטית אחרת שבאה מולו בצומת. הוא התנגש בעוצמה רבה בצידה.

במכונית זו היו חמישה נוסעים וכולם נהרגו. מדובר בקבוצה של חברים העובדים יחד בחברת "אגד תעבורה" והיו בדרכם למקום מגוריהם באשקלון. ההרוגים הם משה בן גיגי בן 42, מיכאל קשפור בן 27, דוד יונה בן 42 ואהרון בן-מישו בן 56 ויצחק כהן בן 42. הם יובאו למנוחות בזה אחר זה החל מהשעה שתיים וחצי בבית העלמין באשקלון.

הנהג הפוגע, ירון ברכה, תושב אזור, נפצע פצעים קשים, וההרוג השישי בתאונה הוא אחיו התאום אייל שישב לידו. צוותים של מד"א שהגיעו למקום התאונה פינו את הפצוע לבית החולים "אסף הרופא" שם הוא מנותח. הלוויתו של אייל ברכה תתקיים היום ב-15:30 ביהוד.

המשטרה הודיעה כי היא חוקרת את נסיבות התאונה וכי יש להפיק מהתאונה הקשה הזו לקחים. במכשיר סלולרי ברכב הנהג נמצאה הודעת טקסט מהשעה 23:30, לפני הנסיעה, בה נכתב "אחי אני מתודלק, מה איתך?". הדבר עורר את החשד שהנהג היה תחת השפעת סמים או אלכוהול. המשטרה לקחה דגימות רוק ודם מהנהג הפצוע, לבדיקות חומרים אסורים ואחוז אלכוהול.

עד ראיה לתאונה סיפר לשוטרים שראה את הנהג הפוגע נוסע באור אדום. המשטרה מבקשת מעוד עדי ראיה לתאונה להתקשר ולמסור פרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully