וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: שביתה בתיכונים בירושלים ובגוש דן

דוריה למפל

26.2.2007 / 7:49

ארגון המורים מוחה על הסחבת שנוקט משרד האוצר בניהול המו"מ. רן ארז: מערכת החינוך מסכנת את קיומנו במזרח התיכון

ארגון המורים הודיע כי ישבית היום את הלימודים בבתי הספר התיכוניים במחוז ירושלים ובגוש דן. זאת בשל הסחבת שנוקט משרד האוצר, לטענת ראשי הארגון, בניהול המשא ומתן בשבועות האחרונים. הלימודים בבתי הספר היסודיים יתקיימו כסדרם.

הערים במרכז בהן לא יתקיימו לימודים בבתי הספר העל יסודיים: בני ברק, אור יהודה, בת ים, גבעתיים, הרצליה, חולון, גבעת שמואל, רמת גן, קריית אונו, רמת השרון ותל אביב.

בחלק מבתי הספר העל יסודיים עובדים גם מורים המשתייכים להסתדרות המורים שאינה שובתת. מורים אלה יופיעו לעבודה, כך שעל התלמידים לברר לאיזה ארגון משתייך המורה שלהם.

"חינוך ראוי רק למי שהפרוטה מצויה בכיסו"

בשיחה עם וואלה! חדשות, אמר יו"ר ארגון המורים רן ארז, כי כרגע לא מתנהל שום משא ומתן עם משרד האוצר: "עכשיו כשהתחלנו בעיצומים יש לאוצר תירוץ חדש - הם אומרים 'אנחנו לא מדברים עם שובתים'".

ארז הוסיף, כי "מפליא אותי שלא שומעים את משרד החינוך. אני מתפלא שהמשרד נותן למשרד האוצר לנהל את החינוך בישראל. אני מקווה שכמו ששרת החינוך יולי תמיר הצליחה להגיע להסכם עם הסטודנטים, כך היא תשתדל להגיע להסכם עם המורים".

ארז טען, כי הממשלה מאפשרת חינוך ראוי רק למי שהפרוטה מצויה בכיסו, וכי ההורים והתלמידים משלמים מחיר כבד מאוד על מצב החינוך. לדברי ארז, "מערכת החינוך מסכנת את קיומנו במזרח התיכון, היות ורק בטכניון אחד באירן יש פי שש תלמידים משיש בכל המוסדות האקדמיים אצלנו. איך נוכל להתמודד עם העולם הזה מבלי שנותנים לתלמידים כלים"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully