וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הסקס בעולם הערבי? לא משהו

יוני מנדל

10.2.2007 / 2:45

בכנס ייחודי של "האגודה לבריאות המין" בדובאי נחשפו תוצאות מחקר מקיף. כ-57% מהגברים אינם מרוצים מחיי המין שלהם ובמצרים המצב קשה במיוחד

מחקר ראשון מסוגו על ההנאה המינית של נשים וגברים במזרח התיכון מגלה, כי בממוצע כ-50% מהנשים באזור לא חשות סיפוק מהפעילות המינית שלהן, ובקרב הגברים עומד אחוז זה על כ-57%.

הכינוס הבינלאומי עוסק בהרגלים המיניים של הערבים במזרח התיכון והוא נפתח אמש בדובאי. הוא צפוי להימשך שלושה ימים ולהיחתם ביום שבת בלילה. הכנס מקבל חשיבות רשמית בשל המומחים והמשתתפים הרבים שלוקחים בו חלק, וכן בשל העובדה שמזכ"ל הליגה הערבית עמרו מוסא, נכח בישיבת הפתיחה. הגוף שמארגן את הכינוס הוא "האיגוד הערבי לבריאות המינית".

לפי תוצאות המחקר, שנערך בשיתוף עם חברת "פאיירז" האמריקאית, רק 40% מהגברים באיחוד האמירויות ו-62% מהנשים שם חשים סיפוק מיני בחייהם. בכווית דווח על אחוז גבוה יותר של סיפוק בקרב הגברים (46%) אולם נמוך יותר בקרב הנשים (49%). נתונים נמוכים במיוחד נרשמו במצרים שם צוין, כי רק 39% מהגברים, ו-41% מהנשים – חשים סיפוק מחייהם המיניים. בממוצע, כאמור, חשו כ-50% מהנשים חוסר סיפוק מיני, ובקרב הגברים עמד נתון זה על 57%.

מנהלת המחקר סיפרה לעיתון "אלחיאת" האורה אור בלונדון על הקושי הרב שהתגלה באיסוף הנתונים, כאשר מתוך ארבעה אנשים שהתבקשו לענות על השאלות הסכים רק אחד לענות עליהן.

הד"ר טארק אניס, נשיא האגודה לבריאות המינית, אמר ש-80% עד 90% מהמקרים בהם דווח על חוסר תפקוד מיני, לא נובע מסיבות פסיכולוגיות או חברתיות אלא דווקא מבעיות רפואיות אחרות כגון פגיעה בעורקים המובילים ללב, מחלות במחזור הדם ובלחץ הדם

המחקר התבסס על 12,563 נשאלים ונבדקים, מ-27 מדינות במזרח התיכון. ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שלא השתתפה במחקר, כך שלא ניתן לדעת אם הישראלים חשים יותר סיפוק או פחות משכניהם הערבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully