וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הרופא: "נקווה שחולה לא סגר חשבון"

6.2.2007 / 14:08

פרופ' דוד ניב, רופא בכיר בביה"ח איכילוב נרצח הלילה ביריות. נבדקת אפשרות שמתנקש טעה בזיהוי. מנהל איכילוב: לא היו לו אויבים

יושב ראש ההסתדרות הרפואית, הדוקטור יורם בלשר, אומר בעקבות רציחתו של הפרופסור דוד ניב כי הוא "מקווה מאוד שלא מדובר בחולה או בבן משפחה של מטופל שמצא דרך לסגור חשבון עם הרופא הדגול הזה".

פרופסור דוד ניב, מומחה להרדמה וטיפול נמרץ בן 57, נרצח הלילה בדרך אלוף שדה ברמת גן. בסביבות השעה אחת וחצי בלילה פרופ' ניב נהג במכוניתו ולפתע סטה מהמסלול והתנגש בעץ ובאי תנועה ברחוב אלוף שדה ברמת גן. בתחילה סברו במשטרה כי מדובר בתאונת דרכים, אך בדיקה העלתה כי הוא נורה כמה פעמים בפלג גופו העליון. גם בדופן המכונית התגלו קליעים. הרקע למעשה אינו ברור.

פרמדיק שהגיע לזירת האירוע סיפר כי בתחילה התקבל דיווח על תאונת דרכים, אך מיד כשהגיעו פרמדיקים למקום הם זיהו כי הוא ירוי בראשו, וכל שנותר להם הוא לקבוע את מותו.

במשטרה חוקרים מספר כיוונים, וייתכן כי מדובר בטעות בזיהוי מצד גורמים עבריינים, בשל דגם המכונית שבה נהג. במשטרה חושבים שהיה בדרכו לביתו שבסביון בעת שנורה. בקול ישראל דווח, כי היום יחקרו בפרשה בני משפחתו, קרובים ועובדים בבית החולים איכילוב בו עבד. פרופ' ניב שימש מנהל היחידה לטיפול בכאב בבית החולים.

סגניתו של פרופ' ניב אמרה שמדובר באדם מאד נוח. "קשה לי להאמין שהוא נרצח", אמרה. מנהל בית החולים איכילוב פרופ' ברבש הביע זעזוע וסלידה מהרצח. בראיון לגלי צה"ל סיפר, כי לא היו לו אויבים. בסביבות השעה 2:00 בלילה התבקש על ידי המשטרה להגיע לזירת הרצח ולזהות את הגופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully