וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: מי זה בכלל אולמרט?

20.11.2006 / 13:12

אתמול תקף רה"מ את המיליארדר וזה לא נשאר חייב: "אני דואג לילדים והאיש שאיני מכבד מותח ביקורת". על הממשלה: "אסון"

המיליארדר ארקדי גאידמק יוצא הבוקר במתקפה חריפה על ראש הממשלה אהוד אולמרט. בגלי צה"ל דווח, כי לדבריו, "האיש הזה הוא בדיחה כראש ממשלה ואינו ראוי לתגובה כבן-אדם".

עוד אמר גאידמק, כי "אולמרט אומר שתושבי שדרות לא צריכים לצאת מטווח ההפצצות - מי הוא שיקח אחריות עבור הילדים האלו? ובמקום להודות לי שאני דואג לילדי ישראל, האיש הזה שאני לא מכבד בכלל מותח עלי ביקורת".

המתקפה יוצאת הדופן של גאידמק באה על רקע התבטאויותיו של אולמרט במהלך ישיבת הממשלה הסוערת אתמול בנוגע לתכניתו של המיליארדר שהוציאה תושבי שדרות לנופש באילת. "אני נגד להבריח תושבי הדרום מבתיהם, ונגד תעלולים יח"צניים של מיליונרים שנובעים משיקולים לא עניניים", אמר ראש הממשלה.

גאידמק התייחס גם לשר לענייני איומים אסטרטגים אביגדור ליברמן ואמר, כי "יש לי מספיק אויבים פוליטים ואני לא רוצה לדבר בכנות ובפתיחות על מחשבותי בנוגע לאביגדור ליברמן. את הממשלה הנוכחית הגדיר - "אסון".

"ההוראות לחקור אותי מגיעות מגבוה"

אתמול אמר גאידמק, כי "אין פוליטיקאי בישראל שלא הקדיש מחשבה לכך שיום אחד הוא יאלץ להתמודד מולי". בראיון לכתב ערוץ 10 בן שני, הוא האשים את הפוליטיקאים שאינם חושבים על טובת המדינה אלא רק על עצמם.

המיליארדר התייחס גם לחקירות נגדו, ואמר שההוראות לחקור אותו מגיעות מהדרגים הגבוהים ביותר במדינה. כשנשאל אם הוא מתכוון לגורם ספציפי בממשלה, ענה גאידמק: "כרגע אין לי הוכחות לכך, וליתר ביטחון אני מעדיף שלא לפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully