וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנורקסיה הרגה עוד דוגמנית

16.11.2006 / 12:32

הדוגמנית אנה קרולין רסטון, 40 קילו על 1.74 מטר, מתה עקב כשל לבבי שנבע מאנורקסיה. מקרה דומה קרה רק לפני 3 חודשים

דוגמנית העל אנה קרולין רסטון מתה בבית חולים בסאו פאולו יום לפני שעמדה לצאת לצילומים בפריז. הדוגמנית בת ה-21 מתה מאנורקסיה - היא שקלה 40 קילוגרם והתנשאה לגובה 1.74 מטרים. בקול ישראל דווח, כי היא אושפזה לפני שלושה שבועות בגלל ירידה בתפקוד כליותיה.

רק לפני שלושה חודשים קרה מקרה דומה, כשלוסיל רמוס, דוגמנית בת 22, מתה במהלך תצוגת אופנה בשבוע האופנה באורוגוואי. רמוס הרגישה רע במהלך התצוגה והתעלפה בדרכה לחדר ההלבשה. הרופאים אשר טיפלו בה אמרו אז כי היא מתה מכשל לבבי שנבע מאנורקסיה. אביה טען כי לא אכלה דבר מזה כמה ימים, לפני תחילת שבוע האופנה.

מקרים כגון אלו שכנעו בזמנו את מארגני תצוגות האופנה של שבוע האופנה במדריד לאסור השנה לראשונה על השתתפותן של דוגמניות רזות מדי, החלטה אשר גררה בזמנו את חמת זעמן של סוכנויות הדוגמנות השונות. המארגנים טענו כי נערות ונשים צעירות מנסות לחקות את המראה השדוף וכך מפתחות הפרעות אכילה ואמרו כי ברצונם להציג דימוי של יופי ובריאות. לעומתם טענה אז בכירה באחת מסוכנויות הדוגמנות הגדולות כי זהו ניצול של תעשיית האופנה להעברת מסרים בגנות מחלות הפרעות אכילה.

למרות ההתנגדות, בשבוע האופנה בלונדון שהתקיים מאוחר יותר, ספגו המארגנים ביקורת קשה על שיתופן של דוגמניות רזות מדי ונאלצו לבטל את אירוע הצילומים שפתח את השבוע. נראה שלמרות הניסיון למרוד נגד הטרנד, ייקח זמן רב עד שהשפעותיו המזיקות ייעלמו לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully