וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים אחרי ש"ס: בנט קיבל טלפון מנתניהו

יהושע בריינר

24.1.2013 / 16:40

רה"מ התקשר ליו"ר הבית היהודי, לראשונה מאז הבחירות ולאחר שכבר שוחח עם לפיד ועם ראשי ש"ס ויהדות התורה. גורמים בבית היהודי: "נתניהו מנסה להוריד את בנט על הברכיים"

צילום: דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו

שיחת הטלפון סוף סוף הגיעה: יומיים אחרי שדיבר עם יאיר לפיד ונציגי המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה, ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר היום (חמישי) ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט. לפי ההערכה, נתניהו בירך את בנט על 12 המנדטים שרשימת הבית היהודי קיבלה וכן שוחח עמו על האפשרות לשתף פעולה במסגרת הממשלה הבאה.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

בנט: "לפתוח מחדש את נושא דת ומדינה". דניאל בוק
יצטרף לממשלת נתניהו? בנט עם חברי סיעת הבית היהודי/דניאל בוק

העובדה שנתניהו לא מיהר להתקשר לבנט מיד עם היוודע תוצאות הבחירות עשויה להעיד על היחס המסויג של ראש הממשלה כלפי יו"ר הבית היהודי. זאת בהתחשב בנסיבות שבהן סיים בנט את תפקידו כראש לשכתו של נתניהו, בעת שהאחרון כיהן כיו"ר האופוזיציה. לפי פרסומים שהיו בעבר, בנט סיים אז את תפקידו על רקע סכסוך עם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

גם לאחר שבנט זכה בראשות מפלגת הבית היהודי התעכב נתניהו עם הטלפון המברך, ורק לאחר כיממה התקשר ליו"ר החדש.

"ראש הממשלה מנסה להוריד את בנט על הברכיים ומתנהג בצורה לא מכבדת", אמרו גורמים בבית היהודי. חלקם טוענים כי נתניהו "נוקם" בבית היהודי על כך שהרשימה זכתה במרבית הקולות בקרב המתנחלים, ואילו גורמים אחרים במפלגה הציונית דתית תולים את התנהגותו של נתניהו במשקעים האישיים שהיו בינו לבין בנט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו שרה עולים על המטוס בדרכם לעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק, ספטמבר 2012. אבי אוחיון, לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
לפי פרסומים בעבר, רעית ראש הממשלה הייתה מסוכסכת עם בנט. שרה נתניהו עם ראש הממשלה/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון, לע"מ

את מרבית היום בילה בנט בביתו ברעננה בשיחות עם מקורביו וכן הגיע לניחום אבלים בבית משפחתו של ראש עיריית אריאל רון נחמן, שיושבת שבעה ביישוב. עוד לפני שקיבל את הטלפון המיוחל מנתניהו, כבר גיבש בנט את צוות המשא ומתן הקואליציוני של הבית היהודי. היום מונה עו"ד איתן הברמן לשמש כחבר בצוות מטעמו של בנט, ואתמול מונה חבר הכנסת אורי אריאל לראש הצוות. הברמן מכיר היטב את הפוליטיקה הישראלית בהיותו מומחה משפטי לענייני בחירות ומפלגות. בעבר הוא שימש כיועץ משפטי של הליכוד וקדימה וכן היה מעורב בניהול מו"מ קואליציוני.


לקריאה נוספת:
מספר 12 בבית היהודי: "שמחה שצה"ל הכניס אותי"
דרעי על תכנית לפיד לגיוס: "לא יקום ולא יהיה"
ליברמן: תיק החוץ לא רשום על שמי בטאבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully