וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזור ושמור: מה הבטיחו הפוליטיקאים לפני הבחירות

מי הבטיח להילחם עבור הפריפריה ולשמור על נתניהו, מי טען שלא יפנה יישובים, מי ידבר עם חמאס דרך כוונות הרובה ומי לא תהיה עלה תאנה? האם הפוליטיקאים יעמדו במילה שלהם?

וואלה! חדשות, עריכה: אמיר קוטיגרו

נתניהו, לפיד, יחימוביץ', לבני, בנט ודרעי התארחו באולפן וואלה! חדשות במהלך מערכת הבחירות לכנסת ה-19 והבטיחו לעם ישראל שלל הבטחות. כעת נותר לקוות כי אחרי ההצהרות הגדולות - יגיעו המעשים. צפו בסרטון המסכם את דברי הפוליטיקאים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התחייב בראיון עמו כי היישובים בגוש עציון, אריאל ומעלה אדומים יישארו תחת ריבונות ישראלית במקרה שיושג הסדר עם הפלסטינים. נתניהו, שפועל במרץ לגיבוש קואליציה מעמדת נחיתות לאור ההישג של מפלגת יש עתיד, הסביר כי הסיכוי שציפי לבני תצטרף לממשלתו – אפסי. יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, הסביר כי הוא ויתר אנשי המפלגה יפעלו "לא בשביל הכסף והשררה". הוא התחייב בנוסף כי אם ייכנס לממשלה בראשות נתניהו, ראש הממשלה ימצא שותף קואליציוני יציב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבטיחו - אבל גם יקיימו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', אכזבה חלק מחבריה למפלגה לאור מספר המנדטים הנמוך שקיבלה בקלפי. האם היא תאכזב שוב את קהל המצביעים של מפלגתה ותחבור לנתניהו למרות ההצהרה שלא תעשה כן? המטאור הפוליטי, יאיר לפיד, הצהיר כי לא יישב בממשלת ימין והתחייב כי אנשיו לא ידרשו תפקידי שרים ללא תיק. לאור מספר המנדטים המפתיע שקיבל, תומכיו מקווים כי לא ישנה את דעתו. ציפי לבני, שפרשה מהחיים הפוליטיים אחרי שהובסה על ידי שאול מופז בפריימריז על ראשות קדימה המרוסקת, חזרה לפני כמה שבועות לביצה הפוליטית והודיעה כי היא כאן כדי להישאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully