וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בליכוד ביתנו מאשימים: "כישלון ידוע מראש"

פנחס וולף

23.1.2013 / 2:56

בכירים במפלגת השלטון תוקפים את ההחלטה ללכת עם היועץ פינקלשטיין: "הוא לא מחובר למה שקורה בארץ". הם הוסיפו כי אנשי השטח של התנועה לא נספרו: "התעלמו מקולות אחרים"

צפו בשידור המיוחד מאולפן וואלה! בהנחיית ינון מגל

LIVE

ספירות הקולות אמנם עדיין נמשכת, אך כבר הלילה (רביעי) ברור למדיי כי מפלגת השלטון הליכוד-ביתנו היא זו שאיבדה את כמות המנדטים הגדולה ביותר בבחירות לכנסת ה-19. כבר אחרי היוודע נתוני המדגמים הביעו בליכוד-ביתנו אכזבה מהתוצאות המנבאות בין 31 ל-33 מנדטים, וזו התחלפה במהרה לחילופי האשמות. בכירים בליכוד אמרו הלילה לוואלה! חדשות כי "זהו כישלון גדול".

נציגי הליכוד וישראל ביתנו בעת תוצאות המדגם, ינואר 2013. יותם רונן
"השטח לא הורגש לאורך כל הקמפיין". נתניהו וחברי הליכוד-ביתנו ./יותם רונן

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שעלה מוקדם יותר לנאום בפני תומכיו נטה להתעלם מהכישלון ואמר: "אני גאה להיות ראש הממשלה שלכם ואני מודה לכם שנתתם לי את ההזדמנות בפעם השלישית להנהיג את מדינת ישראל". עם זאת, במפלגתו נשמעו קולות אחרים, שתקפו את הדרך בה נוהל הקמפיין. "השטח לא הורגש לאורך כל הקמפיין", אמרו בכירים בליכוד-ביתנו, "גם הקמפיין הנגטיבי כלפי בנט נכשל כישלון ידוע מראש. כבר בהתחלה הייתה הרגשה שהקמפיין נגדו מוריד מאתנו מנדטים - ומעביר אותם ללפיד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו בתוצאות האמת המתעדכנות

אותם בכירים מטילים את האחריות להפסד בעובדה שהפעילים בשטח לא זכו להשמיע את קולם. "הבעיה שראשי המטות שיחקו משחק שכאילו הם לא קובעים, שזה פינקלשטיין. הייתה הרגשת שאננות לאורך כל הקמפיין, שלא הסכימו להקשיב לעצות של אחרים", אמרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופג את ההאשמות מבכירים בליכוד. ארתור פינקלשטיין./מערכת וואלה!, צילום מסך

יש לציין כי למרות התוצאות, התייצב הלילה שר החינוך גדעון סער הלילה מול המצלמות והודה לראש הממשלה אף וליו"ר מטה ההסברה השר גלעד ארדן על ההצלחה. בתגובה לכך אמרו הבכירים במפלגת השלטון כי "נתניהו לא יכול היה להציג את זה שנכשלו, כי אז זה אומר שגם הוא נכשל". נוכח התמיכה של שר החינוך בנתניהו, לא נחסכה ממנו מצד אותם גורמים בליכוד. "בכל מקרה, בשטח הליכודי גדעון איבד נקודות. פינקלשטיין לא היה מחובר למה שקורה בארץ. גדעון טוב בהסברה, אבל היה צריך לתת לאיש ארגון כמו ישראל כץ לנהל את השטח".

מקורבי סער אמרו בתגובה כי, "מדובר באותם פחדנים שגם במערכת הבחירות ירו בגב וניסו לחבל במערכת הבחירות וגם עכשיו ממשיכים להשמיץ תוך שמירה פחדנית על אנונימיות והם אינם ראויים להתייחסות".

גדעון סער במטה הליכוד, תוצאות המדגם יום הבחירות ינואר 2013. שלומי גבאי
"בשטח הליכודי גדעון איבד נקודות". סער, הערב/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully