וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים: הירוקים שוב שולחים מיילים בלי שהסכמנו

19.1.2013 / 2:10

אגודת הסטודנטים של בר אילן התריעה כבר לפני מספר שבועות על המיילים, וכעת דורשת מהמפלגה להשמיד את מאגר הכתובות שלכאורה נמצא בידיה. הירוקים: צר לנו אם מישהו הוטרד

סטודנטים באוניברסיטת בר אילן התלוננו כי הם עדיין ממשיכים לקבל מיילים ממפלגת הירוקים, זאת לאחר שהתריעו על כך לפני מספר שבועות. הסטודנטים טוענים כי המפלגה משתמשת במאגר כתובות דואר אלקטרוני שהגיעו לידיה על ידי מספר 5 ברשימת המפלגה, לירון פוליצר, שכיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים במוסד לפני כשנה. הירוקים מצדם טוענים כי כבר הורידו את כתובות הדואר האלקטרוני של הסטודנטים מרשימת התפוצה שלהם וכי מדובר במקרים בודדים בלבד.

כל העדכונים, הדיווחים והסקרים - וואלה! בחירות 2013

יו"ר אגודת הסטודנטים במוסד, מתן בר נוי, שיגר ביום חמישי מכתב ליו"ר המפלגה, עו"ד עמיר מלצר, בו הלין על העובדה שהמפלגה עדיין משתמשת בכתובות המיילים של הסטודנטים ללא אישורם. במכתב כתב בר נוי כי "לפני כשבועיים, החלו להתקבל מאות פניות זועמות מסטודנטים שכתובת הדוא"ל שלהם מצויה במאגר המידע של האגודה, אשר, לכאורה, קיבלו דוא"ל תעמולתי מטעם מפלגת הירוקים בראשותך, מבלי שנתנו לכך את הסכמתם. הופתענו היום לגלות דוא"ל נוסף שנשלח לכאורה מטעם מפלגת הירוקים, לכתובות הדוא"ל של הסטודנטים, הדוחק בהם להצביע ל'מפלגת הירוקים'".

אוניברסיטת בר אילן. אורי לנץ
"שימוש ציני במאגר". אוניברסיטת בר אילן/אורי לנץ

במכתב הדגיש בר נוי כי "אגודת הסטודנטים רואה בחומרה רבה את השימוש הלא חוקי, לכאורה, במאגרי המידע שבבעלותה ובשליחת דוא"ל תעמולתי לציבור הסטודנטים, ללא הסכמתה ובניגוד לדין. משכך, הנכם מתבקשים, ככל והעניין נשוא תלונתי אכן מתקיים, לחדול לאלתר משליחת כל דואר ו/או דוא"ל ו/או ביצוע כל פנייה יזומה לכל מי מהסטודנטים אשר מצויים במאגר, וזאת ככל שלא ניתנה הסכמתם המפורשת לכך". כמו כן, ביקש בר נוי בשם האגודה מהמפלגה להחזיר את מאגר המידע, אשר לכאורה נמצא בידיה ולהשמידו מכל מערכת אלקטרונית או ידנית.

עקיבא לם, הנציג הממונה מטעם אגודת הסטודנטים למגעים מול מפלגת הירוקים בנוגע להפצת חומר פוליטי בקרב הסטודנטים אמר כי "עצוב לראות ששוב מנצלים את מאגר המידע של אוניברסיטת בר אילן לטובת צרכים פוליטיים". לם ציין כי מאגר המידע מורכב מפרטים אישיים של סטודנטים שחלקו אותו עם המוסד לטובת צרכים אקדמאיים. "יותר ציני מהשימוש במאגר הן התגובות של מפלגת הירוקים שמתחמקת פעם אחר פעם. אנו צריכים לערוך בדק בית על מנת לוודא שלא יעשה ניצול שכזה בפרטים אישיים של סטודנטים. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היה מדובר במספרי חשבונות בנק אשר היו חשופים לאינטרסים פוליטיים שכאלה".

"גם במכללה למנהל ובאוניברסיטת חיפה קיבלו מייל כזה"

פוליצר מצדו טען לפני כשלושה שבועות בשיחה עם וואלה! חדשות כי לא היה מדובר רק בסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן, וכי מדובר במאגר של סטודנטים מכל רחבי הארץ בו משתמשת המפלגה. "זו בדיחה. זה ממש לא רק לסטודנטים של בר אילן", טען. "זו הודעה שנשלחה לסטודנטים בתפוצה ארצית. זה הגיע דרך המטה של המפלגה וזה שהתחילו לעשות קמפיין עליי זה אומר שיש למישהו משהו נגדי. אני יודע שבמכללה למנהל קיבלו מייל כזה ובאוניברסיטת חיפה קיבלו. האג'נדה של המפלגה פונה לקהל צעיר וכנראה זו הסיבה שהחליטו לפרסם בקרב סטודנטים".

יועץ התקשורת של הירוקים ירון מיכאלי אמר בתגובה: "הירוקים שלחו מאות אלפי הודעות בדואר האלקטרוני לאזרחים. אלו שביקשו שנסיר אותם מרשימות התפוצה אחרי המשלוח הראשון, אכן הוסרו, צר לנו אם מישהו הוטרד, אך דומה כי עדיפות ההודעות שלנו על פני השיחות המוקלטות משלי, ציפי, שאול וביבי. אנו מאמינים שגם בין הסטודנטים של בר אילן יש כאלה שמבינים עד כמה חשוב שמפלגת הירוקים תהיה חלק מבית המחוקקים של ישראל וביום שלישי הם יצביעו עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully