וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה פונה למתלבטות: "את יכולה לנצח את ביבי"

טל שלו

18.1.2013 / 19:23

מפלגת העבודה מחממת את מנועיה לקראת הבחירות ומשחררת קמפיין המיועד כולו לנשים. "500,000 מתלבטות יכריעו את הבחירות", נכתב בו. יחימוביץ': "העבודה תשפר חייהן של הנשים"

חמישה ימים לבחירות, ובמפלגת העבודה החליטו למקד את המאבק בקול הנשי. לפי נתוני הסקרים האחרונים, מרבית המצביעים המתלבטים הן נשים - ולפי ההערכה בעבודה, כחצי מיליון נשים טרם החליטו למי הצביע. לכן, החליטו במפלגה להשיק קמפיין המיועד כולו לנשים, תחת הכותרת: "את יכולה לנצח את ביבי! 500,000 מתלבטות יכריעו את הבחירות".

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקמפיין הנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעבודה הסבירו היום (שישי) כי נתוני חלק מהסקרים האחרונים מצביעים על פער של שלושה מנדטים בלבד בין גוש הימין לגוש השמאל, ומפילוח קולות המתלבטים עלה כי כ-20% מהנשים, 500,000 במספר, טרם הכריעו למי יצביעו. לדברי גורמים בקמפיין, בקבוצות המיקוד שנעשו לאורכו, הגיבו נשים מכל המפלגות ובשיעורים גבוהים מאלה של הגברים בחיוב רב למסרים הכלכליים והחברתיים של יחימוביץ', וגם באהדה כלפיה באופן אישי. "אם נשים יצביעו ליחימוביץ' – יהיה סיכוי ממשי שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל עליה", אמרו בעבודה.

"הנשים יהיו הראשונות לחוש את נחת זרועו של נתניהו"

יחימוביץ' עצמה אמרה היום כי "הפנייה שלנו לנשים היא טבעית. אני, וכמוני יתר הנשים ברשימת העבודה לכנסת, מחויבות באופן עמוק ועל פני שנים למאבק לזכויות נשים. 40% ממוסדות המפלגה שוריינו בתקופתי לנשים, וסדר היום שלנו רלוונטי להן במיוחד".

עוד אמרה: "נשים היו ויהיו הראשונות להיפגע ולחוש את נחת זרועו של נתניהו על מעמד הביניים ועל העניים בחינוך, בבריאות, בפרנסה, וביכולת לרכוש קורת גג ומזון. נשים הן אלה שיכריעו איזה ממשלה תהיה כאן. אני קוראת להן לבחור במפלגה שתוכל לשפר להן את החיים, שתספור אותן ושתעצור את ההקצנה הכלכלית, החברתית, והמדינית". יחימוביץ' הדגישה כי למפלגת העבודה יש פרק מצע מפורט בתחום השוויון בין המינים, והיא עצמה חוקקה חוקים רבים והובילה מאבקים לטובת נשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully