וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר סער: "האופוזיציה משרתת את התעמולה הפלסטינית"

פנחס וולף

16.1.2013 / 22:16

בכנס הליכוד התבטא סער בחריפות נגד מנהיגי המרכז-שמאל וטען שעליהם "להתייצב לצד ממשלת ישראל הנבחרת" לנוכח ביקורת בינלאומית. שטייניץ: "יחימוביץ' תביא למיליון מובטלים"

שר החינוך גדעון סער, תקף הערב (רביעי) בחריפות את מועמדי האופוזיציה בבחירות, על רקע הביקורת שהפנו כלפי הממשלה בנוגע ההחלטה האחרונה לבנייה נוספת בהתנחלויות. "תראו מה עושים לבני ויחימוביץ' ולפיד וגלאון", אמר בכינוס של הליכוד-ביתנו באשדוד, "מתייצבים נגד ממשלת ישראל הנבחרת, נגד צרכים בסיסיים של אזרחי ישראל כדי להוסיף שמן למדורה של הביקורת בעולם, לשרת את התעמולה והאינטרסים הפלסטיניים".

"תראו מה קרה באפרת שבגושי ההתיישבות – שזה בקונצנזוס ישראלי. התקבלה החלטה לבנות למעלה מ- 100 יחידות דיור ומספר דומה בעיר האבות קריית ארבע", הוסיף סער, "כשאנחנו מדברים על התיישבות של 300,000 אחים ואחיות שיש להם צרכים ונמשיך לבנות עבורם, כי יש ראש ממשלה בירושלים שיודע לעמוד על האינטרסים הביטחוניים של ישראל גם מול ביקורת ולחצים. היינו מצפים שיעשו מה שאנחנו עשינו באופוזיציה – להתייצב לצד ממשלת ישראל הנבחרת".

כל הדיווחים, העדכונים והדעות - וואלה! בחירות 2013

יו"ר הליכוד ביתינו בנימין נתניהו בכנס פעילים באשדוד, ינואר 2013. רויטרס
"אומרים לי לחצות את ירושלים – זה כמו לקרוע את הלב שלי". נתניהו, הערב/רויטרס

גם שר האוצר יובל שטייניץ מתח ביקורת על המתחרים מגוש השמאל-מרכז, במיוחד על יריבתו בשדה הכלכלי: "שלי יחימוביץ' זה עוד מיליון מובטלים. היא תרסק את הכלכלה ותגרום להיראות כמו ספרד או יוון ואולי אפילו כמו קובה וונצואלה".

בכנס השתתפו רוב בכירי הרשימה המאוחדת של הליכוד-ביתנו, בהם ראש הממשלה נתניהו, אביגדור ליברמן, סילבן שלום ואחרים; ואף שחקן הכדורגל בעבר חיים רביבו, שהופיע על הבמה יחד עם ראשי המפלגה והביע את תמיכתו – בהמשך לתמיכת הפומבית שקיבל נתניהו ממפורסמים כמו אייל גולן, שלום אסייג ושרית חדד.

נתניהו עצמו לא התייחס לאופוזיציה, אלא הדגיש כמה ממסריו המרכזיים בקמפיין – עמדותיו מול הקהילה הבינלאומית ומעמדה של ירושלים. "עמדנו בלחצים גדולים ביותר לחלק את ירושלים, לא לבנות בירושלים. הבאתי שגרירים זרים. אמרתי להם: אתם יכולים להעלות בדעתכם שיאמרו לכם לא לבנות בבירה שלכם?", אמר נתניהו ואף הוסיף כי "אומרים לי לחצות את ירושלים – זה כמו לקרוע את הלב שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully