וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין הליכוד: מצע עדיין אין, שלטים חדשים יש

פנחס וולף

12.1.2013 / 23:35

מפלגת השלטון משיקה שלטי חוצות, הכוללים פנייה בכתב ידו של נתניהו לציבור הבוחרים: "אני צריך אותך למען ישראל חזקה!". עם זאת, פרסום המצע האידיאולוגי של המפלגה מתעכב

נכנסים לישורת האחרונה: עשרה ימים לפני הבחירות לכנסת ה-19 רשימת הליכוד ביתנו משיקה קמפיין חוצות אחרון, במסגרתו ראש הממשלה בנימין נתניהו פונה בכתב ידו לבוחרים ומבקש את תמיכתם. עם זאת, חרף ההיערכות הנמרצת לקראת הבחירות - מפלגת השלטון טרם פרסמה את המצע האידיאולוגי שלה.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתניהו פונה לבוחרים. השלט החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני צריך אותך למען ישראל חזקה!", נכתב בשמו של נתניהו על גבי השלטים שיופצו מטעם הליכוד ביתנו ברחבי הארץ. במקביל, יועלו שלטי חוצות, שעוסקים בהישגי הממשלה, לדברי מטה ההסברה של מפלגת השלטון: "חינוך חינם מגיל 3", "הורדה דרמטית במחירי הסלולר" ו"בלימת המסתננים".

ממטה ההסברה של הליכוד ביתנו נמסר כי "בשבוע האחרון ראו אזרחי ישראל כי גוש השמאל מנסה בכל דרך להתאחד ולהפיל את שלטון הליכוד ישראל ביתנו. מפלגות השמאל רבות על קולות הבוחרים, לפני הבחירות, אבל ברור לכולם שביום לאחר הבחירות הם ינסו להתאחד וינסו לקנות מפלגות אחרות. לכן, כל מי שחשוב לו שתהיה ממשלה לאומית בראשות נתניהו, צריך לחזק את הליכוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חינוך חינם מגיל 3". אחד השלטים המפארים את הישגי הממשלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אין מצע, יש מציאות"

עוד אומרים במטה ההסברה של מפלגת השלטון, כי "ההצבעה היא לא בשני פתקים ומי שרוצה ראש ממשלה חזק, שמדינות העולם מבינות שמאחוריו מפלגה גדולה ותמיכה ציבורית רחבה - חייב להצביע ליכוד ישראל ביתנו. מי שרוצה למנוע חזרה לדרך הוויתורים והנסיגות - חייב להצביע ליכוד ישראל ביתנו. כל מי שרוצה שראש הממשלה יוכל לעבוד ולקבל החלטות בנושאים לאומיים כמו שוויון בנטל, פתרון מצוקת הדיור ועוד ולא לעסוק בפוליטיקה יומיומית, חייב להימנע מהצבעה למפלגות סקטוריאליות ולהצביע ליכוד ישראל ביתנו''.

שלטים ומסרים אמנם יש, אולם פרסום המצע האידיאולוגי של הרשימה מתעכב. השר להגנת הסביבה גלעד ארדן, יו"ר מטה ההסברה של מפלגת השלטון, אמר השבוע לוואלה! חדשות: "איננו רואים חשיבות גדולה לעניין פרסום המצע". נוסף על כך, שר התחבורה ישראל כץ הצהיר בסוף השבוע בראיון עיתונאי: "אין מצע, יש מציאות".

בליכוד-ביתנו טוענים כי ניתן להבין את עקרונות המפלגה מתוך ביצועי הממשלה בשנים האחרונות. לדברי ארדן, "אנחנו מפלגת שלטון, ופעולותינו ומעשינו ותכניות העבודה שלנו מייצגים מה שאתה מחויב ועושה מול הציבור וזה הרבה יותר מחייב מכל המצעים הנחמדים על הנייר של מפלגות האופוזיציה, שלאחר מכן כל קשר בינן לבין המציאות מקרי בהחלט. עם זאת, אנחנו בשאיפה לפרסם בימים הקרובים את העקרונות המרכזיים המשותפים לליכוד ולישראל ביתנו עליהם נאבק בקדנציה הקרובה, כדוגמת הכרעה בנושא שוויון בנטל, הורדת מחירי הדיור ועוד".

לקריאה נוספת:
הבחירות בפתח: למה הליכוד טרם פרסם מצע?
אולמרט: "הוצאנו מיליארדים על הזיות ביטחוניות"
מקורבי נתניהו על אולמרט: "ביקורת חלולה ממנהיג שכשל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully