וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר, פעיל ליכוד, סייע לזיופים בפריימריז

4.1.2013 / 22:45

השוטר, פעיל במפלגת השלטון, נעצר בחשד שאפשר לשתי נשים להתחזות ולהצביע במספר מקומות. במחלקה לחקירות שוטרים חוששים שמדובר בזיוף רחב היקף. מעצרו של השוטר הוארך

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שישי) בשלושה ימים את מעצרו של שוטר, פעיל ליכוד, החשוד בזיוף רשימות בפריימריז של המפלגה שנערכו בחודש נובמבר האחרון. על פי החשד, הוא איפשר ביודעין לשתי נשים להתחזות לנשים אחרות ולהצביע במקומות אחרים באמצעות תעודות זהות מזוייפות. הוא אף חשוד שהכווין ושלח אותן. אחת מהנשים היא גיסתו.

השוטר נעצר ונחקר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים במשך שעות רבות, אך לא סיפק לחוקרים את המידע המבוקש, שיקר ואף ניסה לשבש את החקירה. הוא חשוד בקבלת דבר במרמה, התחזות לאדם אחר במטרה להונות, מרמה, הפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. "החשוד הוכיח לאורך כל החקירה שהוא משקר, הוליך אותנו שולל, ושיבש את החקירה מההתחלה", אמר בדיון נציג מח"ש.

במחלקה לחקירות שוטרים חושדים כי מדובר בהיקף זיופים רב ממה שנתגלה ולכן ביקשו מבית המשפט להאריך את מעצרו של השוטר בחמישה ימים על מנת להשלים את החקירה. "אנו נמצאים כעת בתחילת החקירה וייתכן שרב הנסתר מהגלוי", הסבירו. "אנו לא יודעים מהו ההיקף של הזיופים שנעשו בבחירות בפריימריז בשליחותו של המשיב".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

שופטת בית משפט השלום בירושלים, אנה שניידר, נענתה כאמור באופן חלקי לבקשה והאריכה את מעצרו של השוטר החשוד בשלושה ימים. "לאחר עיון בחומר החקירה ובמיוחד בהודעת המשיב, שוכנעתי כי קיימות עילות מעצר וזאת גם מבלי לקחת בחשבון שמדובר בשוטר", הסבירה. סנגורו של החשוד, עורך הדין אריאל עטרי, מסר בתגובה: "משום שמי שהשתמשו בתעודות הזהות לא נעצרו – קשה למצוא צידוק למעצרו של השוטר ואני מצפה שישוחרר כבר בתחילת שבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully