וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "מתנגד להכרה רשמית בנישואים חד מיניים"

יהושע בריינר

3.1.2013 / 16:13

יו"ר הבית היהודי ענה לשאלות סטודנטים באוניברסיטת אריאל, שם גם הצהיר כי הומוסקסואלים יכולים להתגייס לצבא, גם ליחידות הקרביות. "לא אשאל אף חייל מהן נטיותיו"

"הומואים יכולים מצדי להתגייס ליחידות הכי קרביות, אך איני בעד הכרה רשמית של נישואין בין בני אותו המין" – כך אמר היום (חמישי) יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, במהלך כינוס בחירות באוניברסיטת אריאל. בנט אמר אמר את הדברים בעקבות שאלת אחת הסטודנטיות על עמדותיו בנושא, על רקע התבטאותו של מספר 4 ברשימתו, הרב אלי בן-דהן, בראיון לוואלה! חדשות. בן-דהן אמר כי הוא מתנגד לנישואים בין בני אותו המין וכי הם "מתכון לחיסול העם היהודי".

נפתלי בנט במפגש עם סטודנטים באוניברסיטת בר אילן, ינואר 2013. יותם רונן
נפתלי בנט במפגש עם סטודנטים באוניברסיטת בר אילן, ינואר 2013/יותם רונן

בנט המשיך ואמר: "בהכרה בין נישואין של הומואים יש פה התנגשות בין שני ערכים: ערך זכויות האדם אל מול הערך של מדינת ישראל כמדינה יהודית. להערכתנו, המדינה לא יכולה להכיל הכרה רשמית של נישואין בין בני אותו המין".

סטודנטית אחרת שאלה את בנט אם הוא תומך בגיוס הומואים לצה"ל, ובתגובה ענה לה: "מצדי שיתגייסו לצבא. אין לי שום בעיה עם זה. לא שאלתי אף חייל מהן נטיותיו". בנט הוסיף כי "מי שיש לו נטייה כזו או אחרת והוא מוכן להירתם על מנת להגן על עם ישראל בצבא, אני אשמח אם יתגייס גם ליחידות הקרביות".

סקר "ישראל היום": הבית היהודי עולה ל-14 מנדטים

כאמור, בתחילת השבוע הצהיר הרב בן-דהן בראיון לוואלה! חדשות כי יש לסייע לחד מיניים, אך לא לתת להם לגיטימציה. "אם ניתן לגיטימציה לתא שיוצר מציאות שאין לה המשך, שאדם בסופו של דבר פועל רק לטובת הדברים הרגעיים שלו, בלי ראייה לעתיד ובלי ליצור דור המשך – זהו מתכון לחיסולו של עם". לדבריו, אילו כולם בישראל היו במסגרת של נישואים חד-מיניים, "העם היהודי היה מתחסל, אז לתת הכרה חוקית למציאות שבה אנחנו לא יוצרים דור המשך בלי לראות את פני העתיד ובלי להיות חלק משרשרת הדורות?", תהה הרב. דברי הרב גררו, כצפוי, תגובות גינוי מגוש השמאל-מרכז.

סקר שפורסם הבוקר בעיתון "ישראל היום" קבע כי הליכוד-ביתנו מאבד גובה, ואילו היו הבחירות לכנסת מתקיימות היום, הייתה זוכה הרשימה ל-34 מנדטים בלבד. על פי הסקר גם מפלגת העבודה מאבדת שלושה מנדטים, ואילו מפלגת הבית היהודי נראית כמרוויחה הגדולה מאובדן המנדטים, ועולה מעשרה מנדטים בסקר לפני שלושה שבועות ל-14 בסקר הנוכחי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully