וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דב חנין: "להפסיק לרכז מבקשי מקלט באזורים מוחלשים"

ניר יהב

1.1.2013 / 22:30

חבר הכנסת מחד"ש הציג את תכנית המפלגה לטיפול בבעיות האזרחים הזרים ותושבי דרום תל אביב, וקרא לאפשר להם לעבוד. "במקום למצוא פתרונות, הממשלה משסה אותם אלה באלה"

מפלגת חד"ש הציגה היום (שלישי) את תכניתה לטיפול בבעיות מבקשי המקלט ושכונות הדרום. בין השאר קוראת המפלגה להפסיק ולרכז את מבקשי המקלט מאפריקה בשכונות החלשות ביותר וכן לקדם תכנית חירום של השקעה בשכונות דרום תל אביב תוך הידברות עם תושביה. "הממשלה מפקירה את מבקשי המקלט ואת תושבי שכונות הדרום ובמקום למצוא פתרונות היא משסה אותם אלה באלה", אמר ח"כ דב חנין.

ח"כ חנין, אשר דיבר על התכנית בעת סיור שקיים בתחנה המרכזית בתל אביב, אמר: "חייבים להפסיק להפוך את דרום תל אביב לשטח הפקר. אסור להמשיך ולרכז את מבקשי המקלט באזורים המוחלשים ביותר. הממשלה, שמודה בעצמה שאי אפשר לגרש אותם, צריכה לאפשר להם לעבוד כדי שלא יחיו מחוץ לחוק. במקביל צריך להפסיק מיד ולחלוטין את ייבוא העובדים הזרים בהיתר, שהממשלה אישרה רק השנה 80 אלף מהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צריך לקדם תכנית חירום להשקעה בשכונות דרום תל אביב". חנין על האוטובוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד אמר ח"כ חנין כי יש צורך בקידום תכנית חירום של השקעה וטיפול בבעיותיהן של שכונות דרום תל אביב, "תכנית שיש ליישם תוך הידברות עם התושבים כאן". לדברי חנין, המתחים הקשים הקיימים בשכונות דרום תל אביב נובעים בין השאר "עקב הזנחה ממשלתית ועירונית מתמשכת".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

השיקה גם תכנית סביבתית

מוקדם יותר השיקה חד"ש את הקמפיין הסביבתי שלה בנסיעה באוטובוס מרחוב אלנבי עד לתחנה המרכזית בתל אביב. ח"כ חנין ופעילי חד"ש קראו לנוסעים להצטרף למאבק לייעול התחבורה הציבורית בישראל ולמניעת הפרטה של משאבי הטבע. "בחרתי לדבר מתוך אוטובוס כדי להמחיש שסביבה זה לא משהו שקורה במקום אחר. סביבה היא החיים שלנו. מגיע לנו שתהיה לנו תחבורה ציבורית נוחה, מהירה ויעילה. זו הכל עניין של סדר עדיפויות".

המפלגה מטילה את האחריות על הפגיעה השיטתית בסביבה על ממשלות ישראל לדורותיהן. "חלק מההרס נגרם בעקבות קידוש ערכי ה'פיתוח' שפורשו בצורה כלכלית מצומצמת, אך בעיקרו, חוסר הצדק הסביבתי הוא תוצר של אינטרסים כלכליים שמבקשים להגדיל את רווחיהם של בעלי הון על חשבון בריאותינו ואיכות חיינו", נכתב בתכנית הפעולה של המפלגה בנושא. כדי לשפר את מצב הסביבה, מבקשת המפלגה להחזיר את השליטה במשאבי הטבע למדינה באמצעות עצירת מהלכי הפרטה והלאמת משאבי הגז, המינרלים והנפט, לבנות ולחזק את הערים הקיימות במקום להקים יישובים קטנים, לשפר את מצב התחבורה הציבורית דרך תכנית מקיפה בשיתוף הציבור, ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully