וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטונדטים באוניברסיטת בר אילן? קבלו מייל מהירוקים

27.12.2012 / 23:50

סטודנטים באוניברסיטה מאשימים את יו"ר האגודה הקודם כי עשה "שימוש נלוז" במאגר מיילים פרטי לצורך הפצת קמפיין המפלגה, בה הוא מתמודד. הירוקים: "כדי לא לפגוע בסביבה"

האם מפלגת הירוקים עשתה שימוש לא חוקי במאגר מידע של סטודנטים? כך טוענים סטודנטים באוניברסיטת בר אילן, שקיבלו הודעות דואר אלקטרוני מהמפלגה הקוראות לתמוך בה בבחירות שייערכו ב-22 בינואר.

ע', סטודנט למדעי המדינה באוניברסיטה וחבר במועצת הסטודנטים, סיפר לוואלה! חדשות כי "לירון פוליצר, יו"ר האגודה הקודם מתמודד במקום החמישי במפלגת הירוקים. אתמול הוא היה פה בפאנל 'צעירים בפוליטיקה' שארגנה האגודה. במהלך הפאנל הוא אמר: 'כמו שאתם יודעים, אנחנו לא מחלקים פליירים, אנחנו לא מאמינים בבזבוז משאבי אנרגיה וניירות כי אנחנו רוצים לחסוך'. כמה דקות אחר כך קיבלתי מייל עם אותם דברים בדיוק ובדקתי בקרב חבריי הסטודנטים וגיליתי שכולם קיבלו את אותו מייל". לדבריו, פוליצר "השתמש במאגר הפרטים של הסטודנטים באוניברסיטת בבר אילן. תלמידים התלוננו שקיבלו מיילים ממפלגת הירוקים בלי לדעת מתי הם נרשמו לרשימת התפוצה שלהם".

כל העדכונים, הדיווחים והסקרים - וואלה! בחירות 2013

ע' הוסיף כי "בתור חבר מועצת הסטודנטים, שימוש נלוז במאגרי המידע של אגודת הסטודנטים מהווה הכתמה של שמה של האגודה ואחרי קדנציה כושלת של יו"ר האגודה, חבל שהוא ממהר להשתמש בתואר שלו על מנת למנף את עצמו בזירה הארצית". לטענתו, המיילים הגיעו לתלמידי שנה ב' ו-ג' ולא לתלמידי שנה א' שלא היו רשומים במאגר הקודם של אגודת הסטודנטים בו לכאורה השתמש פוליצר.

"לא רק לסטודנטים של בר אילן"

פוליצר מצדו טוען כי לא היה מדובר רק בסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן, וכי מדובר במאגר של סטודנטים מכל רחבי הארץ בו משתמשת המפלגה. "זו בדיחה. זה ממש לא רק לסטודנטים של בר אילן. זו הודעה שנשלחה לסטודנטים בתפוצה ארצית. זה הגיע דרך המטה של המפלגה וזה שהתחילו לעשות קמפיין עליי זה אומר שיש למישהו משהו נגדי. אני מכיר שבמכללה למינהל קיבלו מייל כזה ובאוניברסיטת חיפה קיבלו. האג'נדה של המפלגה פונה לקהל צעיר וכנראה זו הסיבה שהחליטו לפרסם בקרב סטודנטים".

מאגודת הסטודנטים בבר אילן נמסר בתגובה כי "אגודת הסטודנטים של בר אילן רואה בחומרה את המעשה הנ"ל. אין לאגודה קשר לשליחת ההודעות שכן האגודה דואגת לשמור על פרטיות הסטודנטים החברים בה. אני עמלים להשיב אלינו את מאגר המיילים לצורך שמירה על בטחון המידע ופרטיהם של החברים באגודה". מבדיקת וואלה! חדשות עולה כי סטודנטים באוניברסיטאות העברית, תל אביב וחיפה וכן במכללה למינהל לא קיבלו את ההודעות.

ממפלגת הירוקים נמסר בתגובה: "הירוקים והצעירים מנהלים את קמפיין הבחירות ברשתות החברתיות כחלק מתפיסת עולם שלא לפגוע בסביבה בזמן שהמפלגות מבזבזות מיליוני שקלים לקמפיינים תוך פגיעה בסביבה. הירוקים והצעירים שחברו בבחירות אלו שלחו 238,678 מיילים לכל הסטודנטים והצעירים. התגובות מצוינות ורוב ציבור הצעירים תומך. בסוף כל מייל שחתום על ידי ראש הרשימה עו"ד אמיר מלצר, יש אפשרות לבקש למחוק את הנמען מרשימת התפוצה. אנו מתנצלים אם יש מי שחש מוטרד, אך אנו נמשיך לדווח לציבור על חוסר הביטחון הסביבתי. רק היום משרד הבריאות חשף לאחר שנים של בקשות שלנו שבכל שנה מצורפים 26 אלף בני אדם אל מעגל חולי הסרטן. זו חובתה של המפלגה לחשוף את העובדות לציבור וזה המסר החינוכי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully