וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקריו של בנט מכפישים ציבור שלם

דוידי בן ציון

24.12.2012 / 16:17

אחרי שהתקשורת תמרנה את יו"ר הבית היהודי להיכשל בלשונו, המתינה מקהלת העופות הדורסים מהליכוד. חבל רק ששכחו שהוא מייצג את הציבור הנאמן ביותר למדינה. סרבנות? נו באמת

זה סיפור ישן על ילד חביב מבית טוב שאוהב מאוד את משפחתו היקרה, עוזר תמיד להוריו, מנקה את הבית, מפנה את האשפה ועושה את כל המטלות האפורות שלחלק מאחיו ממש לא מתחשק לעשות. בערב חורפי אחד, מגיע הילד שלנו לשיחה עם זאב המחופש לעיתונאי תמים.

שואל אותו הזאב: "תגיד ילד, בכנות, את מי אתה אוהב יותר, את אבא או את אמא?"; "מה השאלה" עונה הבן, "אני אוהב את שניהם, זה לא סותר"; אך הזאב בשלו: "תפסיק לזרוק סיסמאות, 'אוהב את שניהם'...", תקשיב לשאלה שלי במקום לענות תשובות ברורות כל הזמן... אשאל זאת שוב. אתה חייב לבחור בין אבא לאמא, עכשיו. מה תעשה?"; הבן נבוך מעט ומשיב בתמימותו: "לבחור בין אבי לאימי - לא מסוגל. שאני, במו ידיי, אעשה נזק איום ונורא לאבא או אמא שאני כל כך אוהב?".

הראיון נגמר, ואז מתחיל קונצרט הצביעות. עופות דורסים עטים מכל עבר על נפתלי בנט ומנסים לעוות בגסות את דבריו הפשוטים כדי לקושש עוד כמה קולות. אולם חברים יקרים, נראה שהתבלבלתם ביעד. התקפותיכם ממוענות לכתובת הלא נכונה.

חבל לבזבז תחמושת על היעדים הלא נכונים

בלי רעש וצלצולים ובלי לנפח את החזה, פועל הציבור שבנט מייצג בכל מישורי העשייה הלאומית במדינת ישראל. תמצאו אותם בצה"ל בכל בסיס ובכל שטח אש, בגדודים ובסיירות, בסדיר ובמילואים. טובים מאלף עדים הם אחוזי הכיפות הסרוגות מתחת לכומתות הקצינים הצעירים העומדים על מסדר הסיום בבה"ד 1. לא כבוד הם מחפשים, אלא את חובתם הם רואים כזכות קדושה.

אכן, גם לאחר שחרורם מצה"ל מחפשים הם את טובת העם והמדינה בעיניים בורקות ולב חם. ולכן תמצאו אותם גם בעשייה החברתית. אלפי משפחות בעשרות גרעינים עושים צדק חברתי אמיתי בפריפריה ובערי השפלה, מאילת שבדרום ועד עכו שבצפון. במסירות נפש עבור עם ישראל, ללא קבלת כל תמורה.

נכון, את כוחם לפעול ואת המוטיבציה לעשות ולתרום הם קיבלו מעולם ערכי מסוים, עולם הערכים היהודי. הם גאים בכיפה ובציצית, כמו גם בדגל ובהמנון. אך הם אינם סוגרים את ביתם לסקטור המצומצם שממנו הם באים אלא מחוברים חזק ועמוק לעם כולו. ועכשיו, סוף סוף, הם מתחילים משהו חדש גם בפוליטיקה. משהו נקי ורענן המלא באהבת המולדת.

יש הרבה מה לתקן במצב הלאומי, הזמן קצר ובעל הבית דוחק - וחבל לבזבז תחמושת על היעדים הלא נכונים. בואו לא ניכנס לוויכוח ההיפותטי, האכזרי, המיותר והמזיק של "מה תבחר, אבא או אמא". זהו אינו דו-שיח, אלא התנפלות חסרת טעם - בשילוב כוחות של התקשורת הארסית והמקהלה הצבועה מהליכוד - והכפשה של ציבור שלם שאוהב את המדינה, נאמן לה ותורם לה ככל יכולתו. הבה נימנע מכך - לטובת העם, ולטובת המדינה.

ומה היה סופו של הזאב, אתם שואלים? אל דאגה חברים, זאב נובח אינו נושך.

הכותב, דוידי בן ציון, קצין צנחנים במיל', הוא מנהל "השומרון - נעים להכיר"

פרשת בנט וסירוב הפקודה - עוד כותרות:
חתומים על מודעת תמיכה בבנט - ולא מכירים אותו
בנט נגד סירוב פקודה? רבני מפלגתו דווקא בעד
בליכוד ממשיכים לתקוף: סרטון תעמולה נגד בנט
המודעה המכפישה שהרתיחה את בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully