וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין החדש של ש"ס: ליברמן עם כיפה שחורה

10.12.2012 / 12:40

המפלגה החרדית גייסה את ראשי ישראל ביתנו לצורך מסע הבחירות שלה. על גבי מודעות ושלטים שמוצבים ברחבי הארץ נראה ליברמן, כשלידו הכיתוב: "רק ש"ס חזקה תמנע התבוללות"

ליברמן מככב בקמפיין ש"ס: המפלגה החרדית השיקה היום (שני) את מסע הבחירות שלה לכנסת ה-19. במסגרת השלב הראשון שלו מוצבים ברחבי הארץ שלטי חוצות וכן מודעות על אוטובוסים, תוך התמקדות בשני היבטים: "הדאגה לשכבות החלשות" ו"מניעת התבוללות". בשלט שעוסק בהתבוללות נראה שר החוץ אביגדור ליברמן חובש כיפה שחורה, וליד תמונתו מופיע הכיתוב: "רק ש"ס חזקה תמנע התבוללות". בשלט אחר נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולצדו הכיתוב: "רק ש"ס חזקה תדאג לשכבות החלשות".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלט החדש של ש"ס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בש"ס הסבירו, כי מטרת הקמפיין החדש היא לחדד את הייחודיות של המפלגה מול שלל המפלגות האחרות שמתמודדות לכנסת ה-19. ייחודיות זו, כך נטען, מתבטאת בשני הדגלים המרכזיים שהמפלגה מניפה מיום היווסדה: הדגל החברתי-כלכלי והדגל המסורתי.

ממטה ההסברה של המפלגה נמסר כי "על רקע השיח חסר הרסן בסוגיית זהותה היהודית של המדינה שהתעורר במהלך הקדנציה האחרונה והאיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו, ש"ס מדגישה בקמפיין את הייחודיות והמחויבות שלה גם בתחום זה. ש"ס תמשיך להיאבק כדי לעצור את יוזמות החקיקה בדבר נישואי תערובת בין יהודים לבין מי שאינם יהודים, יוזמות שהועלו בקדנציה האחרונה על ידי ישראל ביתנו שהתאחדה עתה עם הליכוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחום החברתי-כלכלי נאמר, כי "מפלגות המרכז השונות דואגות למעמד הביניים בטענה שהמשתייכים אליו אינם מסוגלים לגמור את החודש ומזניחות בצידי הדרך את האוכלוסיות החלשות יותר שלא יכולות להתחיל את החודש. כיום ישנם מעל מיליון אזרחים שחיים מתחת לקו העוני שהכתובת היחידה שלהם, להקל על מצוקותיהם, היא ש"ס"

עוד נמסר ממטה ההסברה של המפלגה, כי "ש"ס מאז היווסדה דאגה לשכבות החלשות הן בפעילות התנועה בשטח והן בפעילותה בכל ממשלות ישראל. כבר בכניסתה של ש"ס לממשלה הנוכחית רשמה ש"ס – בזכות היותה לשון מאזניים – הישג חשוב שהורגש היטב בחשבונות הבנק של האוכלוסיות החלשות בדמות הגדלתן של קצבאות הביטוח הלאומי בהיקף כולל של מיליארד וחצי שקלים. הישג זה היווה פתח לרשימה ארוכה ומכובדת של הישגים מרכזיים לתנועה במהלך כל הקדנציה האחרונה...המשותף לכלל ההישגים הללו הוא שהם נוגעים לכל גוני השכבות החלשות, שכן לעוני אין כיפה, ולעוני אין דת".

ש"ס מגישה את רשימתה לכנסת, דצמבר 2012. עומר מירון
השלישייה הפותחת. ישי, דרעי ואטיאס/עומר מירון

הסיסמה שמלווה את קמפיין הבחירות של ש"ס הוא "מדינה עם נשמה". לדברי מטה ההסברה "הסלוגן מאחד תחת קורת גג אחת את הנושא החברתי והנושא המסורתי, כי החמלה למי שאין להם והדאגה לזהותה היהודית של המדינה, שניהם בנשמתה של ש"ס. רק ש"ס חזקה תדאג שמדינת ישראל לא תאבד את הנשמה". עוד נמסר מהמטה "כי מבחינת היקפו באוכלוסייה הכללית מדובר בקמפיין חסר תקדים ביחס ל-30 השנים האחרונות וזאת כחלק מהאסטרטגיה של ש"ס בהרחבת מעגלי מצביעיה על ידי פנייה לקהלים חדשים".

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס, המשמש כיו"ר מטה ההסברה של ש"ס, אמר לרגל השקת הקמפיין כי "אנו יוצאים בקמפיין חד וממוקד שנושא שני דגלים: הדגל הראשון מזכיר לכולם שש"ס היא המגן החברתי של האזרחים. צפויים לנו קיצוצים של 14 מיליארד שקלים בפתח הקדנציה הבאה. אם ש"ס לא תהיה מספיק חזקה ותהווה לשון-מאזניים בממשלה העתידית, הקיצוצים במתכונתם הנוכחית יעמיקו את הקרע בין אלה שיש להם לבין אלה שלא מצליחים להתחיל את החודש. הדגל השני של הקמפיין הוא שש"ס היא כיום המפלגה היחידה שנאבקת ומצליחה לשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל אל מול חקיקה הפוגעת בזהות זו. חקיקה שהפכה פופולרית באחרונה -וסופה הרס צביונה וייחודה של מדינת ישראל כמדינה יהודית".

לקריאה נוספת:
הרב עובדיה יוסף: "ראש הממשלה יצטרך להתייחס לש"ס יפה"
רשימת ש"ס לכנסת: ישי ראשון, דרעי שני, אטיאס שלישי
פעיל של אריה דרעי היכה את אחיינו של ישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully