וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב יוסף: "ראש הממשלה יצטרך להתייחס לש"ס יפה"

9.12.2012 / 2:30

בדרשתו השבועית קרא המנהיג של ש"ס לתומכי המפלגה להצביע בבחירות, וכן לשכנע את מכריהם לעשות כן, כדי למנוע את גיוס בני הישיבות. "אם ש"ס תהיה חזקה לא יתנו לנגוע בהם"

מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, אמר אמש (שבת) כי בבחירות הקרובות "ש"ס תהיה חזקה ואז גם ראש הממשלה יצטרך להתייחס אלינו יפה". בשיעורו השבועי קרא הרב יוסף להצביע לש"ס על רקע סוגיית גיוס בני הישיבות. "יש שפערו פיהם לבלי חוק לגייס את בני ישיבות... ומתנכלים להם לגייס אותם לצבא", אמר הרב. "אם נהיה אנחנו חזקים, אם ש"ס תהיה חזקה לא יתנו להם... לנגוע בהם".

הרב ביקש בדרשתו מציבור המצביעים להתייצב ביום הבחירות ולהשפיע על תוצאותיהן. "מבקש אני אתכם עשו כל אשר ביכולתכם להשפיע מאחד לאחד", אמר, וקרא לא להסתפק בהצבעה עצמה אלא להביא מצביעים נוספים אל הקלפיות. "אם יש זקנים להביא אותם ביום הקלפי ששם יצביעו למען ש?ס, שזה יגביר כוחה של התורה. ש?ס חזקה תורה חזקה. עשו כל אשר ביכולתכם, תשפיעו, כל אחד לא יישאר בביתו ויאמר מספיק שאני עצמי מצביע ש?ס... ישפיע גם על אחרים", אמר הרב עובדיה. "יש לו ידידים, יש לו שכנים, יש לו קרובים... עשו כל אשר ביכולתכם שאנחנו נצליח".

ברחוב החרדי מורגשת דאגה בשבועות האחרונים בשל פקיעת חוק טל וההכנות בצה"ל לגיוס חרדים בשנה הבאה. לפיכך, מתחזקות הקריאות לנתק כל קשר עם הצבא ולהחרים את הצו הראשון בלשכות הגיוס, שבמסגרתו נהגו עד כה להתייצב בחורי הישיבות בטרם הוענק להם הפטור הנכסף. הרב שמואל אוירבך, ממנהיגי הציבור החרדי-ליטאי וראש ישיבת מעלות התורה בירושלים, כבר קרא לתלמידיו ולרבני הישיבות שנשמעות לו שלא להתייצב לצו הראשון. לקריאה זו הצטרף באחרונה בד"ץ העדה החרדית, שלו חשיבות גדולה במגזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully