וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: נתניהו בראש - אבל נחלש, יחימוביץ' מתחזקת

לפי סקר מכון "דיאלוג" שנערך עבור ערוץ 10 לאחר שנודעו תוצאות הפריימריז, הליכוד ביתנו מקבל 37 מנדטים, בעוד מפלגת העבודה זוכה ב-20 מנדטים - עלייה לעומת הסקר הקודם

67 מנדטים לגוש הימין-חרדים, ו-53 מנדטים לגוש המרכז-שמאל - כך עולה מסקר חדש שפורסם הערב (רביעי) בערוץ 10 ונערך על ידי מכון דיאלוג בהנהלת פרופ' קמיל פוקס. לפי הסקר, שנערך לאחר שנודעו תוצאות הפריימריז גם בליכוד וגם במפלגת העבודה, היה הליכוד מקבל 37 מנדטים אילו נערכו היום הבחירות לכנסת (לעומת 39 מנדטים בסקר הקודם שערך המכון), והעבודה הייתה מקבלת 20 מנדטים - עלייה של שני מנדטים לעומת הסקר הקודם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפת הסקרים בחודשים האחרונים

על פי הסקר, המפלגה השלישית בגודלה בכנסת ה-19 תהיה "הבית היהודי", שגם היא התחזקה מאז הסקר הקודם, בו זכתה לשמונה מנדטים. מפלגת ש"ס נחלשה מעט בסקר החדש, וזכתה לעשרה מנדטים לעומת 11 בסקר הקודם. מפלגת "התנועה" בראשות ציפי לבני זוכה על פי הסקר בתשעה מנדטים, שהם עלייה של שני מנדטים מהסקר הקודם. אחרי מפלגתה של לבני נמצאת מפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד, שנחלשה במנדט אחד מהסקר הקודם וזכתה לשבעה מנדטים.

בכוחה של מפלגת יהדות התורה לא חל שום שינוי, והיא נותרה עם שישה מנדטים. מפלגת רע"ם-תע"ל גם היא נשארה על אותו אחוז קולות עם חמישה מנדטים. מפלגת מרצ נחלשה במנדט אחד וכעת זוכה ל-4 מנדטים ומפלגת "עם שלם" בראשות הרב חיים אמסלם, שאולי תהיה הפתעת הבחירות, נותרת עם שלושה מנדטים, כמו גם חד"ש ובל"ד. מפלגת קדימה עוברת רק בקושי את אחוז החסימה וזוכה לשני מנדטים בלבד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully