וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדנשטראוס ללבני: "לא אצטרף לפוליטיקה"

פנחס וולף

2.12.2012 / 9:08

בעוד מצנע החליט להצטרף ל"תנועה בראשות ציפי לבני", מבקר המדינה לשעבר הודיע שלא יתמודד לכנסת. בינתיים, לבני ממשיכה לחפש ח"כ נוסף מקדימה שיאפשר לפלג את המפלגה

דחה את ההצעה: מבקר המדינה לשעבר מיכה לינדנשטראוס הודיע בסוף השבוע ליושבת ראש "התנועה" ציפי לבני כי אין בכוונתו להצטרף לרשימתה לכנסת ה-19. לינדנשטראוס אמר ללבני, כי לאחר ששקל את הסוגייה ממספר היבטים ולאחר שנועץ עם בני משפחתו, הוא החליט שלא להיכנס למערכת הפוליטית ולא להתמודד לכנסת.

ביום חמישי נפגשה לבני עם לינדנשטראוס וביקשה ממנו להצטרף לרשימתה. האחרון לא שלל אז את האפשרות על הסף ואמר לוואלה! חדשות: "הפנייה נשקלת בכובד ראש. ההחלטה תתקבל בהקדם לאחר התייעצות עם בני משפחתי וחבריי".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

מבקר המדינה השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס נותן ליו''ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין את הדו"ח על השריפה בכרמל, יוני 2012. מגד גוזני
שקל "בכובד ראש". לינדנשטראוס/מגד גוזני

במקביל, לבני ועמרם מצנע סיכמו ביניהם במהלך סוף השבוע על שיבוצו של מצנע כמספר 2 ברשימת "התנועה" לכנסת. כפי שפורסם אמש בוואלה! חדשות, השניים צפויים לקיים היום מסיבת עיתונאים משותפת שבה יודיעו על הצטרפותו של מצנע למפלגה, עליה הכריזה לבני השבוע.

מלבד מצנע, קיימה לבני מאז הכרזתה על שובה למערכת הפוליטית מרתון של פגישות ושיחות עם אישים אותם היא מבקשת לראות ברשימתה. מירב כהן, חברת מועצת עיריית ירושלים וממייסדות תנועת "התעוררות", הודיעה היום על הצטרפותה לרשימת "התנועה". אדם נוסף שמתלבט אם להצטרף לרשימה הוא ראש סוכנות החלל הישראלית, פרופ' יצחק בן-ישראל.

חלק מרשימתה של לבני יכלול גם חברי כנסת מטעם קדימה, בראשותה עמדה בבחירות הקודמות. עדיין מתנהל קרב מאסף בינם לבין יו"ר קדימה שאול מופז, שמנסה למנוע את הצטרפות חבר הכנסת השביעי לשישה הקיימים - שלמה מולה, יואל חסון, רוברט טיבייב, מגלי והבה, אורית זוארץ ורחל אדטו. ביום שלישי הוא הצליח למנוע מח"כ דורון אביטל להצטרף לשישה. ביום רביעי אולמרט הסכים להצטרף כחבר לוועדה המסדרת של מופז - דבר שעשוי להקשות על מציאת הח"כ השביעי. עם זאת, ישנה עדיין היתכנות גבוהה למציאתו.

לקריאה נוספת:
סופית: מצנע במקום ה-2 ברשימת "התנועה" של לבני
זעם על מצנע בעבודה: "התחייב להישאר במפלגה"
לינדנשטראוס שוקל הצטרפות לרשימתה של לבני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully