וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין של עם שלם: "ש"ס מוציאה שם רע לחרדים"

27.11.2012 / 18:29

ח"כ חיים אמסלם ממשיך בקמפיין הבחירות של מפלגתו לתקוף את ההנהגה החרדית ובעיקר את מפלגת האם שלו, ש"ס. "אוכלוסיות רבות במגזר החרדי רוצות שינוי", הסבירו בעם שלם

חלק מקמפיין הבחירות של מפלגת עם שלם החל להתפרסם היום (שלישי), ובמסגרתו ממשיך ח"כ חיים אמסלם לתקוף את ההנהגה החרדית ובעיקר את מפלגת האם שלו, ש"ס. אמסלם, שמנסה לפנות לציבור החרדי וגם לציבור הכללי, יוצא בקמפיינים שונים המיועדים לשני הקהלים. הקמפיין לציבור החרדי מורכב ממספר האשמות כלפי הנהגת הציבור ומטבע הדברים בעיקר נגד הנהגת ש"ס, המפלגה בה היה חבר ושממנה פרש.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת הקמפיין נראה אמסלם כשלידו בכיתוב אדום ובולט נכתב "אני מאשים", ולאחר מכן מתחלפים הסלוגנים שמפרטים את האשמות כלפי ההנהגה החרדית. בין השאר נכתב "ש"ס מוציאה שם רע לחרדים", "ש"ס מייצרת עוני ונזקקות", ו-"ש"ס מעודדת גזענות ואפליה". אמסלם גם תוקף את ההנהגה החרדית בכללותה, בכיתוב הטוען כי "העסקונה החרדית משניאה את בני התורה", ומתחת להאשמות אלו נכתב "באומץ נתקן את העוול, הצטרפו לעם שלם".

לדברי גורם בעם שלם, הקמפיין מיועד למי מבין החרדים שרוצה שינוי. "אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאוכלוסיות רבות במגזר החרדי רוצות שינוי ומחפשות מנהיג שיוביל לשינוי המיוחל. באוכלוסיות הללו שמחפשות משהו אחר, אנחנו מאמינים שהקמפיין הזה יכול לגעת בהם". לדבריו, נתונים המצויים בידיהם מוכיחים כי פוטנציאל המנדטים של המפלגה מגיע עד לחלקים גדולים מהציבור החרדי, "עד עשרים אחוז שוקלים לתמוך בעם שלם והם מחפשים את הסיבה למה, וצריך לדבר אליהם וזה הניסיון לדבר אליהם".

"מנסים לכוון לאחרים שרוצים שינוי"

בעם שלם מדגישים כי לא מדובר בהכרזת מלחמה, כפי שאלו המזוהים עם ש"ס יסברו, "אלה בלאו הכי לא יצביעו לעם שלם. אנחנו מנסים לכוון לאחרים שרוצים שינוי ומחפשים את המועמד המתאים שיוביל אותו".

איילון זרמון, מנהל הקמפיין של עם שלם אומר כי "מדובר בקמפיין חיובי שבא לקרוא למגזר החרדי החושב לתקן עוולות שנגרמו על ידי העסקונה החרדית במשך שנים רבות. אם לא יקום רב כמו הרב אמסלם שקורא לשינוי מבפנים, יכול לגרום לצעירים רבים שמרגישים צורך בשינוי לעזוב את הדרך. הרב אמסלם קורא להוסיף את לימודי הליבה, לשילוב חרדים בשוק העבודה ולשינויים נוספים מתוך הציבור החרדי, וזו גאווה גדולה לקדם רב כזה שקם וקורא לשינוי ולא לנטישת הדרך. הקריאה של אדם חרדי מתוך המערכת שיוצא נגד העסקונה החרדית, לא נגד הרבנים, היא מאוד אמיצה".

מפלגת ש"ס העדיפה שלא להגיב לפרסום.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully