וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ההסלמה: המפלגות מקפיאות את קמפיין הבחירות

מפלגת העבודה וקדימה ביטלו אירועי את הבחירות שתכננו לקיים בימים הקרובים, נוכח מבצע "עמוד ענן" בעזה ומטחי הרקטות על דרום הארץ. "להתגייס למען המשפחות בקו העימות"

שקט, יורים: שתי מפלגות אופוזיציה הודיעו על השהיית קמפיין הבחירות שלהן בעקבות ההסלמה הביטחונית בדרום הארץ. מפלגת העבודה וקדימה מסרו, כי נציגיהם יתגייסו לסייע לתושבים בדרום שסופגים מטחי רקטות. הבוקר (חמישי) נהרגו שלושה בני אדם בקריית מלאכי מפגיעת רקטה בבית.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

מפלגת העבודה פרסמה הבוקר הודעה, לפיה יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ' הורתה על הקפאת קמפיין הבחירות. בהודעה נאמר, כי בוטל מבצע שטח שתוכנן למחר בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. נוסף על כך, נדחו השקת התכנית הכלכלית של יחימוביץ שתוכננה להתקיים ביום שני באשדוד וכן קמפיין הפרסום של המפלגה. יתר על כן, בוטלו אירועי פריימריז המוניים שתוכננו על ידי המועמדים השונים, הופסק מבצע הטלפנים הנרחב של המפלגה כן בוטלו בשלב זה השקות של סרטונים ואפליקציות שהיו אמורים לעלות לרשת.

מטה ההסברה של המפלגה מסר כי "כלל הפעילות הושהתה מתוך הבנה, כי בעת שתושבי הדרום נמצאים תחת אש, לא יהיה זה ראוי לנהל קמפיין בחירות. אנו מקווים כי במהרה ישוב השקט אל יישובי הדרום, ויחד איתו תחודש פעילות מערכת הבחירות החשובה העומדת לפתחנו בעוד כחודשיים".

"לפתוח את הבית בפני תושבי הדרום"

ממפלגת קדימה נמסר, כי ראשי ערים ופעילים מטעמה מתארגנים לארח משפחות וילדים ממוקדי העימות בדרום הארץ. עוד הודיעה המפלגה, כי תפתח היום בבית קדימה בפתח תקווה חמ"ל שיקשר בין משפחות המעוניינות לאחר משפחות שמעוניינות להתרחק מקו העימות.

יו"ר קדימה שאול מופז הורה להקפיא את קמפיין הבחירות של המפלגה עד להודעה חדשה. לדבריו, "הגיעה השעה להחזיר את הביטחון לתושבי ישראל. אני מגבה את ראש הממשלה, את צה"ל ואת מערכת הביטחון להמשיך ולהכות בארגוני הטרור עד אשר יבינו כי איתנו לא מתעסקים". מופז הוסיף: "אני קורא לכל חברי קדימה לפתוח את ביתם בפני תושבי הדרום ולכל עם ישראל להתגייס למען המשפחות הנמצאות בקו העימות".

לקריאה נוספת:
הירי לדרום: שלושה נהרגו מפגיעת רקטה בבית בקרית מלאכי
"עמוד ענן": עדכונים שוטפים מעזה ויישובי הדרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully