וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנין זועבי התלוננה: דני דנון מסית נגדי

פנחס וולף

5.11.2012 / 13:27

חברת הכנסת מבל"ד הגישה תלונה רשמית נגד נציג הליכוד שיזם עצומה לפסילתה מהתמודדות לכנסת. 25 אלף איש חתמו עד כה על העצומה. דנון: "מקומה בבית הסוהר יחד עם המחבלים"

עימות נוסף בין דני דנון לחנין זועבי: חברת הכנסת מבל"ד הגישה היום (שני) תלונה רשמית ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין נגד חבר הכנסת מהליכוד. זאת בשל עצומה שדנון יזם נגד זועבי, בדרישה למנוע ממנה להתמודד לכנסת הבאה. כ-25 אלף איש חתמו עד כה על העצומה. בין החותמים גם קרוב משפחה של זועבי.

בתלונה של זועבי נאמר, כי העצומה של דנון נגדה מהווה הסתה בלתי-חוקית אשר פוגעת בזכותה הדמוקרטית להיבחר לכנסת. בתגובה לתלונה אמר דנון: "עם ישראל מסכים עם עמדתי שאסור לאפשר לזועבי להיכנס לכנסת הבאה. זועבי שוב מנסה להשתמש במטרייה הדמוקרטית כדי להמשיך את דרכה הבוגדנית במדינת ישראל. מקומה בבית הסוהר יחד עם חבריה המחבלים מהחמאס".

ח"כ זועבי מסרה בתגובה: "אני בטוחה שיש יותר מ 25 אלף אזרחים יהודים וערבים שהם נגד הגזענות ובעד הזכות הפרלמנטרית והפוליטית של הערבים בכלל ושל ח"כ זועבי בפרט. יש מאות אלפים כאלה, אבל להבדיל מדנון המשועמם וחסר הפעילות הפוליטית, אשר יש לו כל הזמן להשקיע בח"כ חנין זועבי, אין לי זמן לעצומות גזעניות למיניהן. אני פועלת ואמשיך לפעול למען חיים דמוקרטיים ושוויון מלא בין יהודים לבין ערבים. רק שוויון מלא יציל את האזרחים הערבים והיהודים ממשטר דיקטטורי שזורע פחד ושנאה בקרב האזרחים. כל מי שחרד למציאות האנטי דמוקרטית שאנו חיים בה חייב לתמוך בי ובמצע שאני מייצגת, חייב להגן עלי ועל זכותי לדבר ולפעול במסגרת המצע הפוליטית שעל בסיסו נבחרתי. מה שקורא הוא ההיפך. גזענים רודפים אחרי דמוקרטים, ודמקורטים צריכים הגנה. במשטרים תקינים ההפך הוא שקיים. פגיעה בי היא פגיעה בדמוקרטיה, בכל אזרח ערבי או יהודי דמוקרט שאני מייצגת, ובזכות האזרחים הערבים להיות מיוצגים בכנסת".

בבקשה שהגיש דנון לפני מספר שבועות לוועדת הבחירות המרכזית בעניינה של זועבי נאמר כי היא "ממשיכת דרכו של עזמי בשארה, שלאחר אינספור התבטאויות נגד ישראל, נאשם בסיוע לחיזבאללה במלחמת לבנון השנייה וברח מהארץ. בשונה מבשארה, אשר לפני סיועו לחיזבאללה, רק התבטא נגד מדינת ישראל, זועבי פעלה בפועל נגד מדינת ישראל במשט טרור אלים שפגע בחיילי צה"ל. אם זועבי לא נכנסת לתוך סעיף 7א' לחוק החסינות, שבא להגן על הדמוקרטיה מפני אלו המנסים להוות גיס חמישי ולפגוע בה מבפנים, הרי שהסעיף ריק מתוכן".

לקריאה נוספת:
ח"כ דנון לוועדת הבחירות: מנעו מזועבי להתמודד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully