וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריימריז בעבודה נדחו ביומיים: יערכו ב-29 לנובמבר

טל שלו

5.11.2012 / 0:02

מוסדות המפלגה החליטו לדחות את מועד הבחירות המקדימות בכדי להכין את תשתיות המיחשוב. בינתיים, המתמודדים החדשים ממתינים להחלטה בנוגע לאישור מועמדותם ללא תקופת אכשרה

תאריך סופי לבחירות המקדימות בעבודה: ועידת הבחירות של המפלגה החליטה אמש (ראשון) כי הפריימריז יערכו בעוד כשלושה שבועות, בתאריך ה-29 לנובמבר, יומיים לאחר המועד המתוכנן. לדברי המפלגה, התאריך נדחה בכדי לספק זמן הכנה נאות לחברות האחראיות על ביצוע הליך הבחירות הממוחשב.

על רקע הדיווחים כי יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ' מתנגדת להתמודדותה של מרב מיכאלי לרשימה לכנסת, ומתכוונת לפעול נגדה במוסדות המפלגה, הדגישו אמש במפלגה כי כל מי שזכאי לבחור בפריימריז ויגיש מועמדות כנדרש, יהיה זכאי גם להתמודד. על פי חוקת המפלגה, מתפקדים שלא מלאה חצי שנה להצטרפותם למפלגה לא יוכלו לבחור. המתמודדים החדשים ברשימה – בהם מיכאלי, מיקי רוזנטל, איציק שמולי, סתיו שפיר ואחרים – חסרים את אותה תקופת אכשרה ולכן, על פי חוקי המפלגה, לא יוכלו להתמודד. עם זאת, מזכירות הלשכה תדון בעניינם ותחליט אם לאפשר להם להתמודד. על פי ההערכות, המזכירות תאשר את כל המועמדים החדשים.

מזכ"ל המפלגה, חיליק בר, אמר אתמול כי "למעשה רק שתי המפלגות הגדולות, העבודה והליכוד, מקיימות הליך בחירות פנימי דמוקרטי. בשל התחזקותה של העבודה מתמודדים רבים מזהים שיש בה מקום לוותיקים ולחדשים כאחד, וירשם הפעם מספר רב של מועמדים". ההרשמה להתמודדות בבחירות נפתחה לפני כשלושה ימים ותמשך עד יום רביעי. מספר המתפקדים בעלי זכות ההצבעה עומד על יותר מ-60 אלף, אשר יצביעו בכ-300 קלפיות שימוקמו בכ-60 אתרי הצבעה ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully